H ισχυρότερη Porsche Cayenne της Ιστορίας είναι γεγονός

H ισχυρότερη Porsche Cayenne της Ιστορίας είναι γεγονός

Η Porsche Cayenne δεν είναι απλό μοντέλο για τους Γερμανούς. Είναι ουσιαστικά το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της ιστορικής premium μάρκας. Πλέον η πιο δυνατή Cayenne όλων των εποχών (μέχρι την επόμενη) είναι γεγονός.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Αρωγός αυτής της προσπάθειας, στάθηκε η τεχνολογία plug-in hybrid.

Ή για να είμαστε πιο ακριβείς, ο συγκερασμός του ηλεκτρικού μοτέρ (176 ίπποι) με τον υπετροφοδοτούμενο V8 4.0 λίτρων (και 599 πεινασμένων ίππων) κινητήρα έδωσαν σάρκα και οστά στο όραμα των μηχανικών στο Zuffenhausen.

Κάπως έτσι λοιπόν, κάτω από το καπό της καθ’ όλα γοητευτικής Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid κρύβονται 739 ίπποι και μια ροπή που φλερτάρει με 4ψήφιο νούμερο (950 Nm). Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η Cayenne Turbo S E-Hybrid του 2023 απέδιδε 670 άλογα.

Με μια απλή μαθηματική αναλογία (της οποίας ο γράφων δεν είναι ιδιαίτερα καλός φίλος), το νέο μοντέλο αύξησε την ιπποδύναμη της κατά 10%.

2024 Porsche Cayenne turbo e-hybrid

Αυτή η αύξηση της ισχύος δεν είναι απλ;vw βελτιωμένα νούμερα στα χαρτιά ή στα προσπέκτους των παρουσιάσεων. Τα πρώτα 100 km/h έρχονται σε λιγότερο από 4" (3,7" για να είμαστε to the point), ενώ η τελική περιορίζεται στα 295 km/h. Όντας όμως επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο, η κουβέντα δεν θα μπορούσε να μην οδηγηθεί σε όρους κλειδιά (κιλοβατώρες, αυτονομία, χρόνος φόρτισης) για το αύριο της αυτοκίνησης.

Εν συγκρίσει με την προηγούμενη γενιά, η χωρητικότητα της μπαταρίας μεγάλωσε, έφτασε τις 25,9 kWh, με την ηλεκτρική αυτονομία να ακουμπά τα 82 km. Παράλληλα, ο εργοστασιακός φορτιστής 11 kW που συντροφεύει το αυτοκίνητο, του επιτρέπει σε μόλις 2,5 ώρες να ξεδιπλώσει τις ηλεκτρικές του αρετές.

2024 Porsche Cayenne turbo e-hybrid 3

Παρά τον πολύπλευρο χαρακτήρα της, πολλοί και πολλές θα σκεφτούν πως για επιδόσεις, το πιο ταιριαστό γερμανικό δημιούργημα είναι η 911 Turbo S. Γιατί λοιπόν να διαλέξουν μια Cayenne; Διότι το εκ Στουτγκάρδης ορμώμενο SUV εστιάζει και στην άνεση. Τίνι τρόπο; Μα φυσικά με την στάνταρ αεράναρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα στο πέρασμα της.

Πνοή στο σύστημα δίνουν δύο θάλαμοι και δύο βαλβίδες. Η ύπαρξη αυτών, επιτρέπει τη ρύθμιση της συμπίεσης και της επαναφοράς, κάνοντας αισθητές τις διαφορές ανάλογα με τα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Comfort και Sport Plus).

Στην παλέτα του βασικού εξοπλισμού θα συναντήσει κάποιος το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus, σε συνδυασμό με το Porsche Dynamic Chassis Control. Ακόμη, στάνταρ είναι διαθέσιμα και τα φώτα HD-Matrix Design LED για άκρως φωτεινές βόλτες. Όποιος επιθυμεί το σύστημα τετραδιεύθυνσης θα κληθεί να δώσει κάτι παραπάνω, καθώς περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

2024 Porsche Cayenne turbo e-hybrid rear

Εξωτερικά τώρα, η μέλλουσα Cayenne Turbo E-Hybrid ξεχωρίζει εξαιτίας των μεγάλων εισαγωγών αέρα στο εμπρόσθιο τμήμα του αναθεωρημένου προφυλακτήρα του αυτοκινήτου. Τη διαφορά κάνουν επίσης οι θόλοι στο κάτω μέρος, οι οποίοι είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος αλλά και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Τέλος, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης ολοκληρώνουν τον σχεδιαστικό οίστρο της Porsche, προσφέροντας απλόχερα ένα άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα.

Στο εσωτερικό του νέου SUV της Porsche, η εικόνα ακολουθεί τη γενικότερη σπορ και συνάμα premium φιλοσοφία της έκδοσης. Οι μεγάλες οθόνες που διατρέχουν όλο το ταμπλό κυριαρχούν. Αυτή του πίνακα οργάνων έχει διαγώνιο 12,6'', ενώ η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας φτάνει τις 12,3" για το σύστημα πολυμέσων.

Το τιμόνι, πέρα από σπορ είναι και θερμαινόμενο, με τα καθίσματα να είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σε 18 σημεία.

2024 Porsche Cayenne turbo e-hybrid interior

Η Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid θα διατίθεται και σε εκδόσεις κουπέ. Στα της τιμής, όποιος θελήσει να την κάνει δική του, θα πρέπει να εκταμιεύσει το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 176.324 ευρώ (τιμή Γερμανίας). Η κουπέ απαιτεί σχεδόν 3.500 ευρώ παραπάνω (179.775 ευρώ), ενώ το μοντέλο με το GT Package σπάει το ψυχολογικό φράγμα των 200.000 ευρώ, κοστίζοντας -στη Γερμανία πάντα- 208.454 ευρώ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube