H Alfa Romeo θα πει αντίο στους θερμικούς κινητήρες με ένα σούπερκαρ
Πληροφορίες θέλουν την Alfa Romeo να βάζει σε περιορισμένη παραγωγή ένα νέο μοντέλο υψηλών επιδόσεων πριν το 2025, ώστε να αποχαιρετήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Μπορεί η Alfa Romeo να θέλει να τονώσει τα ταμεία της και να στοχεύει στην κατηγορία των SUV για να διασφαλίσει το μέλλον της, αλλά μάλλον δεν θέλει να ξεχάσει ούτε το DNA της, αλλά ούτε και να απογοητεύσει τους φανατικούς της φίλους.
Καλή λοιπόν η Tonale και ίσως ακόμη καλύτερη η επερχόμενη Brenero, όμως φαίνεται πως η μιλανέζικη φίρμα ετοιμάζει ένα σπορ μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που θα αποτελέσει το αποχαιρετιστήριο μοντέλο της μάρκας στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, πριν περάσει οριστικά το κατώφλι της ηλεκτρικής εποχής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Video δοκιμή: Alfa Romeo Tonale Hybrid 130 TCT
Ο Alejandro Mesonero-Romanos, ο Ισπανός επικεφαλής σχεδιασμού της Alfa Romeo, άφησε να εννοηθεί πως το Μιλάνο ετοιμάζει μια ευχάριστη έκπληξη στο εγγύς μέλλον. Οι πληροφορίες μιλούν για ένα σπορ πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023 και μέχρι το 2025 θα ακολουθήσει και η αντίστοιχη έκδοση περιορισμένης παραγωγής.
Ενώ η Alfa Romeo έχει πρόσβαση στο ράφι της Stellantis, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο σπορ μοντέλο θα βασίζεται σε ένα μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα που θα φιλοξενεί τον V6 twin-turbo 2,9 lt. Τον κινητήρα που έκανε το ντεμπούτο του στις εκδόσεις Quadrifogilo της Giulia και της Stelvio και βρίσκεται επίσης κάτω από το καπό των ειδικών εκδόσεων περιορισμένης παραγωγής Giulia GTA και GTAm, όπου αποδίδει 540 PS. Μια τροποποιημένη έκδοση του συγκεκριμένου κινητήρα με περισσότερη ισχύ θα μπορούσε να είναι αυτή που θα χρησιμοποιούσε το επερχόμενο μοντέλο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τέζα στο Balocco με Alfa Romeo 4C [video]
Όσον αφορά το πλαίσιο, αυτό θα μπορούσε να έρχεται από την Alfa Romeo 4C που καταργήθηκε ή την εξελιγμένη εκδοχή της συγκεκριμένης πλατφόρμας που λέγεται ότι χρησιμοποιεί η Maserati MC20.
Εξυπακούεται πως η νέα Alfa Romeo θα είναι πισωκίνητη, ενώ μάλλον αποκλείεται η λύση κάποιας υβριδικής υποβοήθησης, εμπνευσμένης από τις υβριδικές μονάδες στο μονοθέσια της Formula 1.
Ωστόσο, λέγεται ότι η Alfa Romeo Sauber F1 Team συμμετέχει στην εξέλιξη του μοντέλου, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της ειδικά στην αεροδυναμική και στη ρύθμιση του πλαισίου. Αυτό συνάγεται από τη δήλωση του Alejandro Mesonero-Romanos, που είπε πως η ομάδα σχεδίασής του έχει μια συνεργασία με τη Sauber σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση του τελευταίου μονοθέσιου της Formula 1.