Φρεσκαρισμένο SsangYong Tivoli με νέο, μικρό βενζινοκινητήρα
Αποκλειστικά διατιθέμενο με μοτέρ ντίζελ ή βενζίνης με 163 άλογα, το Tivoli μαζί με το ελαφρό φρεσκάρισμα εμπλουτίζει την γκάμα του με μια νέα έκδοση βάσης υπό τη μορφή ενός 3κύλινδρου 1.2 με 130 άλογα και 231 Nm.
Ύστερα από το τελευταίο φρεσκάρισμά του, η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε ακούσει να μιλούν για το Tivoli, ούτε στην υπόλοιπη Ευρώπη, πόσω μάλλον στην Ελλάδα που σιωπηρώς έχει σταματήσει η εμπορία της φίρμας.
Προφανώς όμως, οι Κορεάτες δεν έχουν λόγο να μένουν άπραγοι, οπότε και ανακοίνωσαν την έλευση νέου αίματος για το κόμπακτ SUV τους μαζί με τις ελαφρές αισθητικές αναβαθμίσεις του ΜΥ2020. Στις αγορές που διατίθεται λοιπόν το Tivoli, δίπλα στις εκδόσεις του 1.500άρη βενζινοκινητήρα με τα 163 άλογα και του 1.6 ντίζελ με τα 136, έρχεται να προστεθεί ένα νέο μοντέλο βάσης για την γκάμα, με ένα επίσης νέο τουρμπάτο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 που αποδίδει 130 PS και 231 Nm. Μοτέρ που συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι σασμάν, συνδυασμός που του δίνει χρόνο 10,6 δευτερολέπτων για το σπριντ των 0-100 km/h.
H νέα προίκα φέρνει το Tivoli με πιο εύληπτα ανταγωνιστικό τρόπο απέναντι στους σταρ της κατηγορίας, των οποίων το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων περιστρέφεται γύρω από τα 130 άλογα. Η SsangYong ανακοινώνει 153 g/km CO2, τιμή που υποθετικά θα σήμαινε στην Ελλάδα τέλη κυκλοφορίας €283 και χωρίς «πάσο» για καθημερινή είσοδο στον Πράσινο Δακτύλιο.
Προς το παρόν, το Tivoli σε όποιες αγορές διατίθεται θα είναι μόνο με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά η κορεατική φίρμα εργάζεται ήδη πάνω σε ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αλλά και πάνω σε μια εκδοχή ελαφρού υβριδισμού, υποχρεωτική πλέον για τη δραστική μείωση των εκπομπών CO2 στην Ευρώπη, ιδίως έναντι του στόχου που επιβάλλουν οι ευρωπαϊκές αρχές για κάθε κατασκευαστή.