Φιλτράρισμα! Αυτό είναι το νέο Renault Captur! [video]
Η δεύτερη γενιά του Captur αποκαλύφθηκε. Το «φίλτρο» μας έδωσε τον εξωτερικό σχεδιασμό του Renault, που έρχεται με νέα χαρακτηριστικά, νέα πλατφόρμα, νέο τεχνολογικό εξοπλισμό και αναβαθμισμένη γκάμα.
Φιλτραρισμένο! Αυτή είναι η λέξη για την αποκάλυψη του εξωτερικού σχεδιασμού που σηματοδοτεί και τη γενεαλογική αλλαγή του Renault Captur. Το δημοφιλές B-SUV του Γάλλου κατασκευαστή αποκαλύφθηκε χάρη σε μια διαρροή που έχει τρέξει ως wildfire μέσω των κοινωνικών δικτύων, και στη συνέχεια με video στο φόρουμ Worldscoop. Το SUV της Renault «Made in Spain», μιας και κατασκευάζεται σε αυτή τη χώρα της Ιβηρικής Χερσονήσου, θα υποστεί μια αξιοσημείωτη εξέλιξη με την άφιξη της δεύτερης γενιάς. Βρισκόμαστε εμπρός σε έναν από τους κύριους πυλώνες του Γάλλου κατασκευαστή, οπότε και η άφιξη μιας νέας γενιάς προκαλεί μεγάλη προσδοκία.
Στην εικόνα που σας δείχνουμε μπορούμε όμως να το δούμε τελείως «εκτεθειμένο» ή, τουλάχιστον, σε μεγάλο μέρος του εξωτερικού σχεδιασμού του. Καθώς, τόσο το εμπρός όσο και το πλευρικό μέρος του αυτοκινήτου είναι ξεκάθαρα. Από την άλλη είναι επίσης ορατό ότι δεν παρουσιάζει μεγάλες εκπλήξεις, καθώς αντανακλά τη φιλοσοφία σχεδιασμού που εφαρμόζει η Renault στα πρόσφατα μοντέλα της. Αλλά όσον αφορά το αυτοκίνητο που μπορούμε να δούμε σήμερα στις αντιπροσωπείες, οι διαφορές είναι αξιοσημείωτες.
Ας ξεκινήσουμε από τα νέα εμπρός φανάρια, όπου είναι ενσωματωμένα τα φώτα ημέρας LED, σχηματίζοντας τη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή «C» της φίρμας. Φυσικά δεν μπορούμε να αγνοήσουμε από τις παρατηρήσεις μας τον νέο προφυλακτήρα και την κάτω γρίλια της μάσκας, καθώς και τους προβολείς ομίχλης. Πλευρικά, βλέπουμε την πίσω κολόνα με νέα μοτίβα και σχήματα που βοηθούν στην ανάδειξη μιας πιο φρέσκιας, σύγχρονης και δυναμικής εικόνας.
Το νέο Renault Captur όμως δεν αποτελεί απλώς μια αισθητική εξέλιξη του υφιστάμενου μοντέλου, αλλά έρχεται φορτωμένο με σημαντικές καινοτομίες. Η πρώτη αφορά τη βάση του, καθώς κάνει χρήση της πλατφόρμας CMF-B, της ίδιας αρχιτεκτονικής που χρησιμοποιεί το νέο Renault Clio που αναμένουμε να φτάσει στην ελληνική αγορά. Αυτή η αρχιτεκτονική είναι το κλειδί για τη βελτίωση του χώρου στον θάλαμο επιβατών και για την αύξηση της χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ.
Στο εσωτερικό, η εξέλιξη θα επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στον τεχνολογικό εξοπλισμό, όπου θα λανσαριστεί μια νέα οθόνη αφής με γενναιόδωρη διάμετρο, αλλά και θα υπάρχει η δυνατότητα για έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το νέο σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας θα παρέχει πρόσβαση σε μια ολόκληρη σειρά ψηφιακών υπηρεσιών. Και αν αυτά δεν σας ακούγονται αρκετά, το νέο Captur θα ενσωματώνει, στάνταρ ή έξτρα, πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Ψαύοντας το μηχανολογικό κομμάτι, να πούμε ότι θα εξακολουθήσει να είναι διαθέσιμη μια γκάμα αποτελούμενη από βενζινοκινητήρες και τουρμποντίζελ. Μία από τις μεγάλες καινοτομίες σε αυτή την πτυχή θα είναι μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση που ονομάζεται «e-Tech». Υπάρχει επίσης στην ημερήσια διάταξη μια έκδοση μιας συγκεκριμένης σπορ εκδοχής του αυτοκινήτου που ονομάζεται RS Line και της οποίας η ισχύς θα είναι πάνω από 150 άλογα.