Ferrari 12Cilindri, εκεί που η παράδοση συναντά την πρωτοπορία

Ferrari 12Cilindri, εκεί που η παράδοση συναντά την πρωτοπορία

Χωρίς τούρμπο, χωρίς μπαταρίες, η Ferrari 12Cilindri θέλει μόνο τον ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 lt.

Το Μαρανέλο έχει τον τρόπο του να συνταιριάζει την παράδοση και την τεχνολογία αιχμής. Υποδεχτείτε τη Ferrari 12Cilndri, διάδοχο της 812 Superfast!

Όπως υποδηλώνει το όνομά της, η Ferrari 12Cilindri φοράει 12κύλινδρο κινητήρα και μάλιστα χωρίς οποιαδήποτε υποβοήθηση, είτε τούρμπο και κομπρέσορα, είτε υβριδική τεχνολογία.

Υπερμοντέρνα σχεδίαση με 830 ατμοσφαιρικούς ίππους, το Μαρανέλο παντρεύει ιδανικά το παλιό με το νέο

Ferrari 12Cilindri

Η μονάδα των 6,5 lt και 65 μοιρών είναι η τελευταία εξέλιξη του F140 V12 της Ferrari, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Enzo πριν από δύο δεκαετίες. Εδώ, αποδίδει 830 ατμοσφαιρικούς ίππους στις 9.250 rpm και 678 Nm στις 7.250 rpm, με τον κόφτη να επενεργεί στις 9.500 rpm. 

Χρησιμοποιεί το 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Magna, που χρησιμοποιείται και στη Roma και την 296. Υπόσχεται 30% πιο γρήγορες αλλαγές από το κιβώτιο ταχυτήτων της 812, που δεν ήταν ακριβώς αργή σε αυτόν τον τομέα.

Ferrari 12Cilindri

Ξεκινώντας από στάση, η Ferrari 12Cilindri θα πιάσει τα 100 km/h σε 2,9” (2,95” η ελαφρώς βαρύτερη Spider) και τα 200 km/h σε λιγότερο από 7,9” (8,2” ο αντίστοιχος χρόνος για την ξεσκέπαστη έκδοση). Η τελική ταχύτητα και για τα δύο μοντέλα είναι πάνω από 340 km/h.

Όσον αφορά το μέγεθος, η 12Cilindri είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από την 812 Superfast στις περισσότερες διαστάσεις, αν και το μεταξόνιο είναι κατά τι μικρότερο.

Ferrari 12Cilindri

Η σχεδίαση χαρακτηρίζεται φουτουριστική, αλλά με πολλές παραπομπές στο παρελθόν και κυρίως στην 365 GTB/4 Daytona. Στο εσωτερικό, συνεχίζεται η οδηγοκεντρική προσέγγιση, αλλά με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που απαιτεί κάποιος αγοραστής σήμερα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η 812 Competizione του Charles Leclerc είναι η ομορφότερη Ferrari

Καμία Ferrari δεν είναι ολοκληρωμένη χωρίς προηγμένα οδηγικά βοηθήματα κι η 12Cilindri δεν αποτελεί εξαίρεση. Χρησιμοποιεί 4διεύθυνση, αλλά φοράει το Side Slip Control 8 αντί του 7 της 812 Competizione.

Ferrari 12Cilindri

Αλλά και το ABS Evo που έκανε ντεμπούτο στη 296 και δύο ρυθμίσεις ενεργής αεροδυναμικής: Low και High Drag Downforce. 

Φοράει ελαστικά 275/35 ZR21 μπροστά και 315/35 ZR21 πίσω, με τους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής Michelin Pilot Sport S 5 ή Goodyear Eagle F1 Supersport.

Ferrari 12Cilindri

Η Ferrari αναφέρει μόνο στεγνό βάρος, 1.560 kg για την κλειστή και 1.620 kg για την ανοιχτή έκδοση. Η 12Cilindri είναι 15% πιο άκαμπτη από την 812, ενώ η Spider χάνει μόνο 1% ακαμψία σε σχέση με την κλειστή.

Όπως είναι αναμενόμενο, η Ferrari 12Cilindri δεν είναι φθηνή. Ως κουπέ κοστίζει €395.000 στην Ιταλία, ενώ η κάμπριο €435.000. Υποθέτουμε επίσης ότι όπως συμβαίνει με τις Ferrari τα τελευταία χρόνια, τα πρώτα χρόνια παραγωγής της 12Cilindri είναι ήδη προπουλημένα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube