Έτοιμη η νέα Mercedes-Benz E-Class Estate
Η νέα E-Class είναι πλέον διαθέσιμη σε έκδοση στέισον, ονόματι Mercedes-Benz E-Class Estate. Και θα κάνει το ντεμπούτο της το φθινόπωρο του 2023 με μέγιστη χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 1.830 lt.
Σε αντίθεση με την ηλεκτρική έκδοση EQE, η νέα E-Class δικαιούται και έκδοση στέισον. Έτσι, η νέα Mercedes-Benz E-Class Estate έγινε λίγο φαρδύτερη από τον προκάτοχό της, αν και οι πίσω επιβάτες επωφελούνται κυρίως από το αυξημένο μεταξόνιο (+2,2 cm).
Ο όγκος του πορτμπαγκάζ είναι στη βασική διάταξη 615 λίτρα και με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει στο μέγιστο της χωρητικότητάς του, στα 1.830 λίτρα. Με την πόρτα να διαθέτει αυτόματο ηλεκτρικό μηχανισμό για το άνοιγμα και το κλείσιμο.
Λειτουργική όσο ο προκάτοχός της, αλλά smart και εξατομικεύσιμη όσο ποτέ, η νέα Mercedes-Benz E-Class Estate εντυπωσιάζει σε πολλούς τομείς
Βέβαια, αν παραγγείλεις την επαναφορτιζόμενη υβριδική Mercedes-Benz E-Class Estate, επειδή η μπαταρία μειώνει τον όγκο του χώρου αποσκευών, θα έχεις διαθέσιμα κατ’ ελάχιστον 460 λίτρα και στη μάξιμουμ απόδοση 1.675 lt -με επίπεδο δάπεδο φόρτωσης.
Το αμάξωμα της νέας Mercedes-Benz E-Class Estate δεν είναι μόνο πιο δυναμικό από αυτό της προηγούμενης γενιάς, αλλά έχει και πιο ευνοϊκό συντελεστή αντίστασης στον αέρα με cx 0,26. Επιπλέον, το νέο μεγάλο-μεσαίο στέισον της Στουτγάρδης επωφελείται από όλα τα διαθέσιμα γκάτζετ του μαγαζιού, αυτά που έχει παρουσιάσει ήδη η Mercedes-Benz στην μπερλίνα Ε-Class. Από το Energizing Coach μέχρι το Intelligent Parking Pilot…
Η ανάρτηση Agility Control με αερανάρτηση στον πίσω άξονα είναι στάνταρ στη νέα Mercedes-Benz E-Class Estate, συμβάλλοντας στην επίπεδη διατήρηση του αυτοκινήτου όταν αυτό είναι πλήρως φορτωμένο. Όσον αφορά τη δυνατότητα ρυμούλκησης, μπορεί να σύρει έως και 2,1 τόνους
Η Mercedes-Benz E-Class Estate θα προστεθεί στην γκάμα το φθινόπωρο του 2023 και θα είναι άμεσα διαθέσιμη ως plug-in hybrid με την επωνυμία E 300e (προαιρετικά με τετρακίνηση 4MATIC), η οποία διαθέτει ισχύ 204 ίππων. Λίγο αργότερα θα λανσαριστεί η E 400e (στάνταρ με 4MATIC) που θα αποδίδει 252 ίππους.
Ο ηλεκτροκινητήρας και στις δύο παραπάνω εκδόσεις PHEV αποδίδει επιπλέον 129 ίππους, με τη μέγιστη ροπή να είναι αντίστοιχα 550 και 650 Nm. Η Mercedes-Benz υπόσχεται αυτονομία με 100% ηλεκτρική λειτουργία λίγο πάνω από 100 km, τυπική κατανάλωση μικρότερη από 1 lt/100 km και εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 20 g/km.
Επιπλέον, η νέα Mercedes-Benz E-Class Estate διατηρεί την επιλογή μεταξύ κινητήρων βενζίνης ή πετρελαίου. Τα μοντέλα E 200 και E 220 d είναι εξοπλισμένα με ήπιο υβριδικά υποβοηθούμενο κινητήρα δύο λίτρων που υποστηρίζεται από ηλεκτροκινητήρα ισχύος 23 ίππων και ροπής 205 Nm. Η βενζινοκίνητη έκδοση αποδίδει 204 ίππους και η ντίζελ 197 ίππους, η οποία μπορεί να παραγγελθεί και με σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.
Δεν έχουν ακόμη προβλεφθεί κινητήρες της AMG για το αυτοκίνητο και μένει να δούμε αν θα ακολουθήσει μια «σκληροτράχηλη» παραλλαγή All-Terrain της νέας Mercedes-Benz E-Class Estate. Κάτι πολύ πιθανό, αν αναλογιστούμε ότι η νέα BMW 5 Series Touring που θα είναι διαθέσιμη και ως ηλεκτρική i5, θα έρθει σύντομα. Και ότι μπορείτε ακόμη να την παραγγείλετε και σε σπορ έκδοση, M60.