Έρχεται η ώρα του Lexus LFA
Εδώ και κάμποσο καιρό, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει επιβεβαιώσει την ύπαρξη διαδόχου για το Lexus LFA. Οι τελευταίες πληροφορίες δείχνουν ότι αυτός ο διάδοχος πλησιάζει.
H Lexus, είναι μία premium κατασκευάστρια που ξέρει να προσφέρει συγκινήσεις. Στα σχέδιά της λοιπόν βρίσκεται το νέο Lexus LFA. Μία πρώτη του γεύση μας δόθηκε κατά μία έννοια με το ηλεκτρικό πρωτότυπο Electrified Sport.
Πλέον όμως, οι Ιάπωνες επιβεβαίωσαν, σχεδόν επίσημα μέσω μίας ενέργειάς του την έλευση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου. Τα νέα αυτά λοιπόν έρχονται από το Αμερικανικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών, το οποίο έκανε δεκτή την πρόταση της Lexus για το όνομα LFA. Δεν πρόκειται για ένα τυχαίο όνομα- μοντέλο. Μιλάμε για ένα σούπερκαρ που τείνει να μετατραπεί σε hypercar.
Με το Lexus LFA, οι Ιάπωνες φιλοδοξούν να κοιτάξουν στα μάτια το Tesla Model S
Μαζί με το όνομα, οι Ιάπωνες προχώρησαν στην αποκάλυψη ορισμένων τεχνικών χαρακτηριστικών του επερχόμενου Lexus LFA. Το βασικότερο είναι πως η σπουδή αυτή από την Lexus θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Αν κρίνουμε μάλιστα από τα φιλόδοξα σχέδια της κατασκευάστριας εταιρείας να ανταγωνιστεί το Tesla Model S, αναμένουμε μια ισχύ που θα ξεπερνά τα 1.000 PS και επιτάχυνση 0-100 km/h που θα ολοκληρώνεται μέχρι να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου ή μέχρι να πάρεις μία ανάσα.
Αυτό που έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη είναι η αυτονομία του Lexus LFA. O οδηγός του θα μπορεί να διανύσει 700 km. Αν όμως θελήσει να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες του μοντέλου εκτιμούμε πως η αυτονομία αυτή θα μειωθεί αρκετά. Κάπου εδώ φαίνεται πως τα δημοσιεύματα που ήθελαν να υπάρχει και η δυνατότητα plug-in hybrid επιλογής με έναν V8 twinturbo κινητήρα στην παρούσα τουλάχιστον φάση δεν θα επιβεβαιωθούν.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στην Ευρώπη το πολυτελές Lexus LM
Σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα, το αμάξωμα θα είναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά, κυρίως ανθρακόνημα και αλουμίνιο. Όλα αυτά έχουν έναν και μόνο στόχο. Τη διατήρηση του βάρους πέριξ των 1.550 kg. Αν υποθέσουμε ότι το βάρος θα κρατηθεί σε αυτά τα επίπεδα και η ισχύς κινηθεί σε τετραψήφια νούμερα θα μιλάμε για τρομακτική αναλογία κιλών ανά ίππο. Και φανταζόμαστε ότι η απόκριση στο γκάζι θα είναι ακαριαία.