Το επόμενο Mazda6 θα είναι πισωκίνητο με εξακύλινδρο μοτέρ
Με σχεδιασμό εμπνευσμένο από το Vision Coupe Concept και ήπια υβριδικό μοτέρ τεχνολογίας Skyactiv-X.
Η επόμενη γενιά του Mazda6 που θα παρουσιαστεί το 2022, θα βασίζεται σε μια νέα πισωκίνητη πλατφόρμα και θα χρησιμοποιεί τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα τεχνολογίας Skyactiv-X που εξελίσσει η ιαπωνική εταιρεία για το μεσαίο σεντάν και τα μεγαλύτερα SUV της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Mazda εξελίσσει εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες Skyactiv-X
Η αλλαγή στη διάταξη (σε σύγκριση με το σημερινό προσθιοκίνητο μοντέλο με εγκάρσια τοποθετημένο μοτέρ) θα οδηγήσει σε σημαντική αλλαγή στις αναλογίες. Η σιλουέτα του νέου Mazda6 θα παραπέμπει περισσότερο σε premium προτάσεις της κατηγορίας με μακρύτερο καπό, κοντύτερο εμπρός πρόβολο, μακρύτερο μεταξόνιο και μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα. Σε αυτό το κλίμα, το μεσαίο σεντάν θα υιοθετεί αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο Mazda Vision Coupe που πρωτοείδαμε το 2017 στο Τόκιο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Mazda 6 CD184
Όπως μεταδίδει το αμερικανικό Caranddriver, ο εξακύλινδρος κινητήρας αναμένεται να χρησιμοποιεί ήπια υβριδικό σύστημα 48V, ενώ φημολογείται πως θα αποδίδει κοντά στους 350 PS. Η τεχνολογία Skyactiv-X αφορά το σύστημα SCCI (Spark Controlled Compression Ignition, δηλαδή ελεγχόμενη έναυση με συμπίεση του μείγματος, αλλά και με σπινθήρα, συνδυάζοντας έτσι την οικονομία ενός κινητήρα ντίζελ με τις επιδόσεις και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων ενός βενζινοκινητήρα.