Επίσημο: Πρεμιέρα για το νέο Škoda Superb Scout
Η Škoda προσέθεσε για πρώτη φορά στον κατάλογό της μια σκληροτράχηλη έκδοση «Scout» στην οικογένεια του Superb.
Tη νηφάλια αισθητική του ανανεωμένου Superb με τα off-road χαρακτηριστικά ενός Scout αποφάσισαν να συνταιριάξουν οι ιθύνοντες νόες του Mladá Boleslav. Έτσι για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου εντάσσεται μια έκδοση Scout επί τη ευκαιρία της ανανέωσης του Superb.
Ο στάνταρ εξοπλισμός για το νέο μέλος της οικογένειας, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά με τετρακίνηση, περιλαμβάνει κοσμητικές αλλά και ουσιαστικές ενισχύσεις στην καροσερί, 18άρες αλουμινένιες ζάντες και σπέσιαλ διακοσμημένη καμπίνα: Το νέο μεταλλικό φινίρισμα Tangerine Orange είναι επίσης αποκλειστικό χαρακτηριστικό του Superb Scout.
Το αυτοκίνητο είναι επίσης στάνταρ εφοδιασμένο με το πακέτο RoughRoad: 1,5 πόντο μεγαλύτερο ύψος και προστασία του κινητήρα από κάτω. Το πακέτο υποστηρίζεται από την πρόσθετη οδηγική ρύθμιση «Off-Road» στο Driving Mode Select, ενώ το Dynamic Chassis Control είναι έξτρα.
Η γκάμα των μοτέρ για το νέο Superb Scout περιλαμβάνει δύο κινητήρες: Τον τουρμποντίζελ 2.0 TDI με 190 άλογα και 400 Nm που συνταιριάζεται με αυτόματο σασμάν DSG7. Φυσικά το μοτέρ διαθέτει SCR με AdBlue και φίλτρο μικροσωματιδίων, ανταποκρινόμενο στα στάνταρ εκπομπών Euro 6d-TEMP. Ο δεύτερος κινητήρας είναι ο 2.0 TSI με 200 άλογα και 350 Nm που συνδυάζεται επίσης με σασμάν DSG7. Εξοπλισμένος με φίλτρο μικροσωματιδίων, stop/start και ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, επίσης είναι σύννομος κατά Euro 6d-TEMP.
Όπως και τα άλλα στέισον Superb, το Scout διαθέτει τεράστιο πορτμπαγκάζ που ξεκινά από τα 600 lt και φτάνει τα 1.950 lt με ριγμένα τα καθίσματα. Η πόρτα του διαθέτει ηλεκτρικό άνοιγμα, ενώ έξτρα και το σύστημα ανοίγματος με το πέρασμα του πέλματος κάτω από τον προφυλακτήρα.
Και ολίγη Ιστορία: Το πρώτο μοντέλο Scout λανσαρίστηκε πριν από 13 χρόνια με το Octavia δεύτερης γενιάς. Μια σοφή κίνηση, καθώς το νέο lifestyle του «off-roader» που πλασάρισαν οι Τσέχοι, έτυχε σημαντικής εμπορικής αποδοχής. Η δημοτικότητα αυτού του στέισον, μαζί με τη στάνταρ τετρακίνηση, ήταν που οδήγησε τη Škoda να διατηρήσει την έκδοση «Scout» και στην τρίτη γενιά του Octavia. Ύστερα από το λανσάρισμα του Kodiaq το 2017 και του Karoq του 2018, οι Τσέχοι προχώρησαν προοδευτικά στην ένταξη μιας έκδοσης «Scout» σε όλη την γκάμα των SUV τους.