Επίσημο: Peugeot 308, μικρή ανανέωση και ψηφιακό καντράν

Επίσημο: Peugeot 308, μικρή ανανέωση και ψηφιακό καντράν

Το Peugeot 308 (ξανά)φρεσκαρίστηκε, φόρεσε ψηφιακά όργανα (που του έλειπαν) και εγκαινίασε τη νέα δομή της γκάμας του.

Το 2017, η προκαθορισμένη ανανέωση του Peugeot 308 στο μέσο της εμπορικής καριέρας του ήταν ελαφριά. Καμία αλλαγή δεν προκάλεσε αίσθηση, καθώς το κόμπακτ χάτσμπακ του Sochaux δεν απαιτούσε σημαντικές αλλαγές. 

Πριν από τρία χρόνια, μόλις και μετά βίας μπορούσαμε να παρατηρήσουμε μια απουσία που σήμερα όμως αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ για να δείχνει ένα αυτοκίνητο σύγχρονο: Ένα 100% ψηφιακό πίνακα οργάνων που ωστόσο υπήρχε στα «ράφια», μιας και είχε κάνει ντεμπούτο ένα χρόνο νωρίτερα στο 3008. 

Έτσι, ενώ το 308 είχε την ψηλωμένη διάταξη του πίνακα, απαραίτητο στοιχείο του i-Cockpit, αρκείτο για τα όργανα στις κλασικές βελόνες. Φαίνεται όμως ότι αυτή η επιλογή είχε αρχίσει να εξελίσσεται σε ορατό μειονέκτημα για το αυτοκίνητο.

Peugeot 308 MY2020

Η Peugeot λοιπόν το προσθέτει σήμερα στο 308, παρόλο που το αυτοκίνητο θα αντικατασταθεί την επόμενη χρονιά. Το Sochaux μάλιστα δικαιολογεί τρόπον τινά αυτή την επιλογή του, δηλώνοντας ότι, «ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των κόμπακτ χάτσμπακ εξελίσσεται διαρκώς» και ότι «ένα σημείο αναφοράς παραμένει σημείο αναφοράς».

Παρά την προχωρημένη ηλικία του, το 308 είχε ακόμη μπόλικο ανταγωνιστικό ψωμί πάνω του. Έτσι λοιπόν, η ψηφιακή απεικόνιση του ταμπλό παρέμενε η πιο ορατή έλλειψη έναντι μιας χιονοστιβάδας νέων ανταγωνιστών που είχαν κάτι ανάλογο. Μέχρι ακόμη κι αυτός ο εθνικός ανταγωνιστής του, το ανανεωμένο Renault Mégane. 

Peugeot 308 MY2020

Επομένως, το αυτοκίνητο ενημερώθηκε με ένα ψηφιακό i-Cockpit που υποστηρίζεται από οθόνη υψηλής ευκρίνειας με διαγώνιο 10”, ενώ γύρω της υπάρχει ένα νέο πλαίσιο στο χρώμα του αλουμινίου. Ωστόσο, αυτή η οθόνη δεν κάνει το 3D εφέ του νέου 208. Η κεντρική οθόνη αφής από την άλλη υιοθετεί ένα νέο, γυαλιστερό φινίρισμα. Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα δεν υπάρχει κάτι νέο άξιο αναφοράς.

Στο εξωτερικό, η παλέτα χρωμάτων ενσωματώνει μια νέα απόχρωση, το μπλε Vertigo τριπλής επίστρωσης που βλέπετε στις φωτογραφίες. Δύο νέα μοντέλα σε αλουμινένιες ζάντες συμπληρώνουν το μενού της ανανέωσης, 16άρες Zircon με διαμαντέ φινίρισμα και 17ιντσες, ονόματι Boca. Προαιρετικά, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει το Black Pack, το οποίο αντικαθιστά τις νικελένιες διακοσμήσεις με γυαλιστερό μαύρο -ζάντες, γρίλια, εμπρός «λιοντάρι», τελάρο παραθύρων…

Peugeot 308 MY2020

Κάτω από το καπό, προφανώς ήταν πολύ αργά για οποιαδήποτε επιλογή εξυβριδισμού. Το 308 διατηρεί συνεπώς τον βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech σε 110 και 130 ίππους και τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi σε 100 και 130 ίππους. Αυτά το τελευταίο με τα 130 άλογα συνδυάζεται μάλιστα προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων. Από την άλλη, το BlueHDi των 180 ίππων εξαφανίζεται από τον κατάλογο, ωστόσο, το GTi παραμένει με 1.600άρι μοτέρ και 263 άλογα.

Το Peugeot 308 MY2020 εγκαινιάζει μια νέα δομή εκδόσεων στην γκάμα του γαλλικού κόμπακτ χάτσμπακ. Ως εκ τούτου, υπάρχουν πλέον τρία κύρια επίπεδα εξοπλισμού και καθένα από αυτά μπορεί να συμπληρωθεί από ένα ενδιάμεσο Pack. Δεν ξέρουμε γιατί το έκαναν αυτό στην Peugeot, αλλά δεν μας φαίνεται ότι η νέα δομή είναι απλούστερη και πιο κατανοητή από την προηγούμενη. 

Peugeot 308 MY2020

Αλλά και ο εξοπλισμός κάθε κύριας έκδοσης αναθεωρήθηκε. Έτσι, το νέο βασικό Active διαθέτει πλέον διζωνικό κλιματισμό, pack ορατότητας και ραντάρ παρκαρίσματος. Στο Active Pack, παίρνεις επιπλέον λειτουργία mirror screen, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και φώτα ομίχλης. Το τωρινό Allure ενσωμάτωσε το Pack Safety Plus, με το οποίο έχεις πρόσβαση και άναμμα κινητήρα χωρίς κλειδί και προσαρμοζόμενο cruise control. Το GT τέλος ενσωματώνει στάνταρ το Driver Sport Pack, ενώ με το GT Pack αποκτά και ζάντες 18 ιντσών.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube