Επίσημο: Νέα Μercedes-AMG C 43
H Μercedes-AMG ανανέωσε την C 43 τοποθετώντας κάτω από το καπό της έναν εξηλεκτρισμένο δίλιτρο τούρμπο κινητήρα και τετρακίνηση.
Μετά από την πρόσφατη ανανέωση της Mercedes-Benz C-Class, έφτασε η στιγμή για την ανανέωση και της C 43, με την σημαντικότερη αλλαγή να βρίσκεται κάτω από το καπό της. Ο 3,0 lt τούρμπο V6 αποτελεί πλέον παρελθόν και τη θέση του έχει πάρει ο γνωστός 2,0 lt τούρμπο από την A 45 S.
Το νέο μοτέρ συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V και προσφέρει υψηλότερη απόδοση. O κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει ισχύ 408 PS και 500 Nm ροπής, ενώ το ήπια υβριδικό σύστημα προσθέτει για σύντομο χρονικό διάστημα 14 PS ανεβάζοντας την συνδυαστική ισχύ της νέας C 43 στους 422 PS.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι για να βελτιώσει την απόκριση του δίλιτρου μοτέρ και να μειώσει την υστέρηση του τούρμπο, η ΑMG τοποθέτησε στη νέα C 43 ηλεκτρικό τούρμπο, το οποίο αντλεί ενέργεια από το ηλεκτρικό σύστημα 48V.
Η ισχύς περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Tο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC μοιράζει τη ροπή σε ποσοστό 31%/69%, εμπρός/πίσω. Επιπλέον, η C 43 διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό της ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, τετραδιεύθυνση και πληθώρα οδηγικών προφίλ. Το έργο της ακινητοποίησης αναλαμβάνουν 4πίστονες δαγκάνες με δίσκους 370 mm εμπρός και μονοπίστονες δαγκάνες πίσω με δίσκους 320 mm.
Το σπριντ για τα 100 km/h από στάση ολοκληρώνεται σε 4,6", ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται και πάλι στα 250 km/h. Βέβαια, για αυτούς που αναζητούν το κάτι παραπάνω υπάρχει η δυνατότητα επιλογής πακέτου που αυξάνει την μέγιστη ταχύτητα στα 265 km/h.
Στο τομέα της εμφάνισης, η C 43 διαθέτει AMG πινελιές που την ξεχωρίζουν από τις συμβατικές εκδόσεις του γερμανικού σεντάν. Στο εμπρός μέρος συναντάμε την χαρακτηριστική γρίλια της AMG και έναν πιο επιθετικό προφυλακτήρα.
Στο πίσω μέρος βρίσκεται η τετραπλή απόληξη εξάτμισης και μια μικρή αεροτομή. Περνώντας στο εσωτερικό, βρίσκουμε καθίσματα της AMG, πεντάλ της AMG, flat-bottomed τιμόνι και κόκκινες ραφές.
Τέλος, στον βασικό εξοπλισμό η νέα μπερλίνα της AMG πατάει στην άσφαλτο με τροχούς 18", ενώ υπάρχει η επιλογή για μεγαλύτερους τροχούς 19" ή και 20".