Επίσημο: Ferrari F8 Tributo
Το τελευταίο δημιούργημα του Maranello με 720 PS και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,9"
Η Ferrari παρουσίασε τη νέα F8 Tributo η οποία αντικαθιστά την 488 GTB και φορά τον ισχυρότερο V8 στην ιστορία της φίρμας με απόδοση 720 PS (!)
Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 3,9 λίτρων της Ferrari (ο οποίος έχει τιμηθεί με το βραβείο "Best Engine" στα International Engine of the Year Awards το 2016, 2017 και 2018) αποδίδει πλέον 720 PS στις 8.000 rpm και 78,5 kgm στις 3.250 rpm, είναι δηλαδή ισχυρότερος κατά +50 PS και με σε σύγκριση με την 488 GTB, ισοφαρίζοντας την 488 Pista. Όσο για το βάρος της νέας Ferrari, αυτό φτάνει τα 1330 kg, δηλαδή -40kg ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της και +50 kg βαρύτερη από την Pista.
Η Ferrari κάνει λόγο για πλήρη εξάλειψη του turbo lag και μια έντονη ηχητική εμπειρία. Το μοντέλο εξοπλίζεται με μια νέα έκδοση του συστήματος Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+) που ενεργοποιείται όταν ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα RACE, σχεδιασμένο για να βοηθήσει ακόμα περισσότερους οδηγούς να οδηγήσουν στο όριο, αλλά και το σύστημα Side Slip Angle Control (έκδοση 6.1).
Όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν ως αποτέλεσμα η F8 Tributo να ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,9", τα 0-200 km/h σε 7.8" και να επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 340 km/h σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία της Ferrari.
Η διθέσια berlinetta από το Maranello απέκτησε νέο αμάξωμα με πιο εξεζητημένη αεροδυναμική (10% καλύτερη σε σύγκριση με την 488 GTB) και ακόμα πιο επιθετικό σχεδιασμό. Η συγγένεια με την απερχόμενη 488 GTB είναι εμφανής στο προφίλ (αναλογίες, τζάμια και εισαγωγή αέρα), όμως τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος είναι καινούρια ενσωματώνοντας τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Ferrari.
Στο εμπρός μέρος εντυπωσιάζει ο νέος προφυλακτήρας με τα σύνθετα πλευρικά πτερύγια, τα επιθετικά φώτα LED με τις ενσωματωμένες εισαγωγές αέρα για την ψύξη των φρένων και το καπό με τη μεγάλη εσοχή και τα ενισχυμένα νεύρα των φτερών που θυμίζουν La Ferrari. Η τεχνολογία S-Duct που πρωτοείδαμε στην 488 Pista συμβάλει κατά 15% στην αύξηση παραγωγής κάθετης δύναμης.
Πίσω, η F8 Tributo επιστρέφει στην παραδοσιακή διάταξη με τέσσερα στρογγυλά φανάρια (όπως η 308 GTB του 1975 που ήταν και το πρώτο μοντέλο της σειράς), ενώ το πανέμορφο διάφανο κάλυμμα του κινητήρα από Lexan είναι άμεση αναφορά στη θρυλική F40, επιτρέποντας παράλληλα στον κινητήρα να "αναπνέει" καλύτερα από τις τρεις οριζόντιες σχισμές.
Η αεροτομή σκεπάζει τα πίσω φωτιστικά σώματα και ενισχύει την παραγωγή κάθετης δύναμης, όπως και ο τεράστιος διαχύτης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Οι εσοχές από όπου δραπετεύει ο αέρας μετακόμισαν κάτω από τα φωτιστικά σώματα ενώ παραμένουν οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης που είναι τοποθετημένες κοντά στο κέντρο.
Τέλος, ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό, όπου βρίσκουμε ένα μικρότερο σε διάμετρο τιμόνι, στρογγυλούς αεραγωγούς, νέα χειριστήρια και μια πρόσθετη οθόνη 7" για τον συνοδηγό. Περισσότερες πληροφορίες για την F8 Tributo θα έχουμε στις 5 Μαρτίου, στην επίσημη πρεμιέρα του μοντέλο στη Γενεύη.
Κινητήρας
Type 90-degree V8 turbo
Χωρητικότητα: 3902 cc
Μέγιστη Ισχύς*: 720 PS στις 8,000 rpm
Μέγιστη Ροπή: 78,5 kgm στις 3,250 rpm
Διαστάσεις και Βάρος
Μήκος: 4611 mm
Πλάτος: 1979 mm
Ύψος: 1206 mm
Βάρος (στεγνό)**: 1330 kg
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 2.9"
0-200 km/h σε 7.8"
Τελική Ταχύτητα: 340 km/h
* Με καύσιμο 98 οκτανίων
**Με ελαφρύτερο εξοπλισμό