Επίσημο: Νέο Škoda Superb

Επίσημο: Νέο Škoda Superb

Η τρίτη γενιά του Škoda Superb έχει μοντέρνα σχεδίαση, ακόμα μεγαλύτερους χώρους και πλήρη γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνει 1.4 TSI και 1.6 TDI.

Σήμερα το βράδυ παρουσιάζεται στην Πράγα η τρίτη γενιά του Škoda Superb, και ήδη έχουν διαρρεύσει τα περισσότερα στοιχεία για αυτό. Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, εξοικονομώντας έτσι έως και 75 kg σε σχέση με το απερχόμενο, ενώ προσφέρει ακόμα μεγαλύτερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές.

Το μπροστινό μέρος του νέου Škoda Superb είναι δυναμικό, τονίζει το αυξημένο πλάτος του μοντέλου και δεν κρύβει τη συγγένεια με το Octavia. Το προφίλ χαρακτηρίζεται από το έντονο οπτικό νεύρο που ενώνει τα εμπρός με τα πίσω φανάρια και την έντονη κλίση της οροφής που παραπέμπει σε τετράθυρο κουπέ, όπως άλλωστε συμβαίνει και στο νέο VW Passat. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 80 mm (2.841 mm), όμως το αυτοκίνητο δεν δείχνει άχαρα μακρύ. Στο πίσω μέρος, τα φώτα LED είναι πλατιά και οριζόντια, ενώ μέσα τους σχηματίζεται το σχήμα «C» που χαρακτηρίζει κάθε Škoda. Το μήκος του μοντέλου φτάνει πλέον τα 4.861 mm και το πλάτος τα 1.864 mm, όμως το βάρος του είναι περιορισμένο. Η βασική έκδοση ζυγίζει μόλις 1.300 kg.

Το ταμπλό του νέου Škoda Superb, που είχε αποκαλυφθεί ήδη από τις αρχές Φεβρουαρίου, έχει σύμφωνα με την εταιρία μια μοντέρνα, κομψή και σοφιστικέ εικόνα. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του είναι πιο ποιοτικά από πριν, αντίστοιχα αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών. Λίγα αυτοκίνητα πάντως μπορούν να προσφέρουν τους χώρους του Superb. Το εσωτερικό πλάτος έχει αυξηθεί κατά 39 mm μπροστά και κατά 69 mm πίσω, ενώ τόσο ο χώρος για τα γόνατα όσο και αυτός για το κεφάλι των πίσω είναι οι κορυφαίοι στη μεσαία κατηγορία. Το δε πορτμπαγκάζ έχει μεγαλώσει κατά 30 lt, φτάνοντας πλέον τα 625 lt, όμως πλέον δεν ανοίγει με δύο τρόπους αλλά μόνο ως πέμπτη πόρτα, όπως στα χάτσμπακ.



Κάτω από το καπό του νέου Škoda Superb βρίσκονται οι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ που τοποθετούνται και στο Škoda Octavia. Η βενζινοκίνητη γκάμα ξεκινάει με τον 1.4 TSI σε εκδόσεις 125 και 150 PS, στη δεύτερη περίπτωση με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT), και συνεχίζει με τον 1.8 TSI των 180 PS. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένας 2.0 TSI 220 ίππων. Εξαιρετικό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχει ο 1.6 TDI 120 ίππων, ενώ την πετρελαιοκίνητη γκάμα συμπληρώνει ο 2.0 TDI με 150 ή 190 PS.

Όλες οι εκδόσεις ντίζελ καθώς και οι βενζινοκίνητες 150 και 180 ίππων, μπορούν να συνδυαστούν με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, αντί για το χειροκίνητο 6άρι που διαθέτουν ως στάνταρ. Οι κινητήρες 1.4 TSI ACT, 2.0 TSI και 2.0 TDI συνδυάζονται και με τετρακίνηση. Ενώ το βασικό προσθιοκίνητο 1.6 TDI όταν συνδυάζεται με κιβώτιο DSG εκπέμπει μόλις 100 g CO2/km, οπότε στην Ελλάδα θα απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

Το νέο Škoda Superb, ακολουθώντας τη λογική Simply Clever, προσφέρει 23 λύσεις αυξημένης πρακτικότητας. Θέσεις για tablet, θύρες USB και πρίζες 230V για τους πίσω επιβάτες, αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού και θήκες για μπουκάλια 1,5 lt και στις τέσσερις πόρτες είναι μερικές από αυτές. Αναλόγως έκδοσης, το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με μια πληθώρα χρήσιμων αξεσουάρ και έξτρα στοιχείων εξοπλισμού άνεσης. Από το αυτόματο άνοιγμα του χώρου αποσκευών με κίνηση του ποδιού και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ DCC μέχρι τον τριζωνικό κλιματισμό και το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος Park Assist. Και χάρη στο SmartLink μπορείς να χειρίζεσαι εφαρμογές του smartphone σου μέσα από το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου.

[Πηγή: Škoda]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube