Επίσημο: Νέο Fisker Emotion με αυτονομία 640+ km

Επίσημο: Νέο Fisker Emotion με αυτονομία 640+ km

Το Emotion αποκαλύφθηκε από τον ιδρυτή της εταιρείας Henrik Fisker, με πρωτοποριακή τεχνολογία μπαταριών και 9λεπτη δυνατότητα φόρτισης.

Το Fisker Emotion θα λανσαριστεί επίσημα στις 17 Αυγούστου με αυτονομία περίπου 650 km, όπως δήλωσε ο ιδρυτής της εταιρείας Henrik Fisker.

Εκτός όμως από την κορυφαία ηλεκτρική αυτονομία, το Emotion θα είναι ικανό να φορτίζει τις μπαταριές του σε χρόνο εννέα λεπτών. Αν ισχύει αυτό που ο Fisker περιγράφει ως η «απόλυτη τεχνολογία» στη βιομηχανία των συσσωρευτών, πετυχαίνοντας την υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, τότε το παιχνίδι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλάζει τελείως. Και τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές πρέπει να πετάξουν τα δικά τους ηλεκτρικά συστήματα στο καλάθι των αχρήστων. Αλλά το Fisker Emotion εκτός από την ηλεκτρική τεχνολογία φέρνει επίσης υψηλό επίπεδο αυτονομίας στην οδήγηση και συνδεσιμότητας, απαραίτητα κομμάτια στο παζλ οδήγησης του μέλλοντος.

Εκείνο που γνωρίζουμε είναι ότι ένας αισθητήρας Lidar (Light Detection and Ranging) είναι κρυμμένος στην εμπρός κεντρική σκούρα περιοχή του αυτοκινήτου -δεν υπάρχει γρίλια μάσκας στο Emotion καθώς είναι ηλεκτρικό- ωστόσο ο Fisker δεν διευκρίνισε το επίπεδο αυτονομίας για το οποίο είναι ικανό το αυτοκίνητο. Για να δώσουμε την τάξη της εξέλιξης στο θέμα αυτό, να αναφέρουμε ότι η BMW για παράδειγμα θα λανσάρει ένα μοντέλο το 2021, που θα βρίσκεται μεταξύ των επιπέδων «τρία» και «τέσσερα», που σημαίνει ότι θα είναι ικανό να ταξιδεύει χωρίς την επέμβαση του οδηγού για αρκετή ώρα.  

Οι παλιότερες εικόνες που είχαμε δει από το Fisker Emotion αποκάλυπταν τις πόρτες-φτερά γλάρου για εμπρός. Οι τωρινές δείχνουν το αυτοκίνητο από άλλες γωνίες, αλλά και τις πίσω πόρτες που ανοίγουν κατά τον ίδιο τρόπο με τις εμπρός. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο, που κάνει χρήση της νεωτερικής τεχνολογία μπαταριών με γραφένιο, σχεδιάστηκε από τον Henrik Fisker. Το άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από τη φίρμα, αλλά έχει σχεδιάσει κατά τη θητεία του στην Αston Martin και στην BMW τις DB9 και Z8 αντίστοιχα.

Σε πρόσφατη επαφή των συναδέλφων μας του Autocar, ο Fisker είχε δηλώσει ότι η έξυπνη χωροταξική μελέτη του αυτοκινήτου επέτρεψε τη μεγέθυνση του εσωτερικού χώρου και ειδικά του μήκους στο Emotion. «Όλη καμπίνα μετακινήθηκε σημαντικά προς τα εμπρός και χαμηλώσαμε το καπό για να πετύχουμε καλύτερη αεροδυναμική απόδοση», είπε ο Fisker. «Διότι η καλύτερη χωροταξική διαρρύθμιση σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σου επιτρέπει να δημιουργήσεις ένα πιο δυναμικό και σπορ σχέδιο, αλλά με χώρο για τα πόδια που είναι αντίστοιχος μιας μεγάλης πολυτελούς μπερλίνας».

Ο Fisker λέει ότι αποφάσισε να «διακινδυνεύσει την αλλαγή των κλασικών αναλογιών», διότι ήθελε το νέο ντιζάιν του μοντέλου να είναι αυθεντικό. «Είναι επικίνδυνο όμως, διότι οι άνθρωποι δεν είναι συνηθισμένοι σε αυτό», εξήγησε.

Το σύστημα κίνησης του Emotion χρησιμοποιεί μπαταρίες που εξελίχτηκαν από τη Fisker Nanotech, αδελφή εταιρεία της Fisker Inc που αποτελεί ουσιαστικά το τμήμα συσσωρευτών της. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η τεχνολογία γραφενίου θα επιτρέψει μεγαλύτερη ακτίνα δράσης, μικρότερο χρόνο φόρτισης και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των μπαταριών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ρολόι McLaren από τιτάνιο και γραφένιο, για ένα εκατομμύριο! [video]

Το τελικό μοντέλο του Emotion θα λανσαριστεί ως το πρώτο μοντέλο της Fisker Inc. Και θα είναι ένα ακριβό αυτοκίνητο, περιορισμένης παραγωγής, με δομή συνδυασμού ανθρακονημάτων και αλουμινίου, με τη συστοιχία μπαταριών τοποθετημένη χαμηλά, στο πάτωμα του αυτοκινήτου.

Την κατασκευή του Emotion θα αναλάβει η VLF, που κατά ένα μέρος της ανήκει και αυτή στον Fisker, όπου και θα εφοδιαστεί με το απαραίτητους υπολογιστές για προγράμματα αυτόνομης οδήγησης. Το λογισμικό θα αποτελεί προϊόν εξέλιξης εξωτερικών συνεργασιών, μια κίνηση που ο Fisker θεωρεί ότι θα συμβάλλει στον εξορθολογισμό του κόστους και στη μεγιστοποίηση της απόδοσης.

«Στη συνέχεια θα υπάρξει ένα μοντέλο χαμηλότερου κόστους και υψηλότερου όγκου παραγωγής», επιβεβαίωσε ο Fisker. Την παραγωγή του θα αναλάβει ένας καθιερωμένος κατασκευαστής αυτοκινήτων, επειδή οι καθιερωμένες φίρμες αυτοκινήτων έχουν πραγματικά καταφέρει να κατασκευάζουν υψηλής ποιότητας αυτοκίνητα σε υψηλή ποσότητα».

Παρόλο που απέφυγε να επεκταθεί σε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ποια φίρμα ελπίζει ότι θα αναλάμβανε ένα τέτοιο το αυτοκίνητο, ο Fisker επιβεβαίωσε τουλάχιστον ότι το μοντέλο θα στηριχτεί σε μια σπονδυλωτή πλατφόρμα για EV. «Θα είναι σπονδυλωτή, οπότε στο μέλλον θα μπορούσαν να προκύψουν περισσότερα μοντέλα στηριγμένα πάνω της», είπε.

Βέβαια, μέχρι να δούμε στο μέλλον τη Fisker Inc να εξελίσσεται στο αντίπαλον δέος της Tesla πρωτίστως, αλλά να σταθεί με αξιώσεις και απέναντι στις ηλεκτρικές φίρμες ή τμήματα μαζικών κατασκευαστών χρειάζεται πολύ νερό να κυλίσει στο αυλάκι. Πάντως, δεν είναι κάτι το αδύνατον όπως έχουμε δει από το πρόσφατο παράδειγμα της Tesla.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube