Το ηλεκτρικό Audi R8 e-tron θα παραχθεί

Το ηλεκτρικό Audi R8 e-tron θα παραχθεί

To αμιγώς ηλεκτρικό supercar θα μπει τελικά στην παραγωγή, μαζί με κάμποσα άλλα νέα μοντέλα της Audi

Το Audi R8 e-tron, το ηλεκτρικό supercar με μπαταρίες που είχε ματαιωθεί, θα μπει τελικά στην παραγωγή αφού αναθεωρήθηκε μηχανολογικά και η αυτονομία του αυξήθηκε από τα 215 στα 450 km.

Το αναθεωρημένο μοντέλο, που βασίζεται στην πλατφόρμα της νέας Lamborghini Huracan, θα φτιάχνεται επί παραγγελία.

Μιλώντας σήμερα (Τετάρτη) το πρωί στην ετήσια συνέντευξη Τύπου της Audi, ο υπεύθυνος του ΔΣ για την τεχνική εξέλιξη, Ulrich Hackenberg, είπε ότι «εξέτασε προσεκτικά» το αρχικό σχέδιο αφού ήρθε στην Audi τον περασμένο Ιούλιο.  

Ο Hackenberg αποκάλυψε ότι η ομάδα του κατάφερε να αυξήσει θεαματικά την αυτονομία του ηλεκτρικού supercar χάρη στην «πρόοδο της τεχνολογίας των μπαταριών» και σε ένα νέο τρόπο χωροθέτησης των μπαταριών που «εκμεταλλεύεται πολύ καλύτερα το χώρο».

Ο Hackenberg δεν αποκάλυψε το πότε θα βγει στην αγορά το R8 e-tron παραγωγής, αλλά είπε ότι θα συνεχίσει να χρησιμεύει ως κινητό εργαστήριο δοκιμών και ότι πιθανότατα θα εφαρμοστεί τεχνολογία drive-by-wire στις μελλοντικές πειραματικές εκδόσεις του.

Η Audi θα λανσάρει επίσης τον αντικαταστάτη του SUV Q7 αργότερα φέτος –διαψεύδοντας τις φήμες ότι θα καθυστερήσει– και θα παρουσιάσει επίσης μια πολύ αναβαθμισμένη έκδοση του Α8 που θα αντιμετωπίσει στα ίσια τη νέα Mercedes S-Class. Η Audi λέει πως το νέο Α8 θα ενσωματώνει τεχνολογία «πιλοτικής οδήγησης» που θα του επιτρέπει να κινείται αυτόνομα σε συνθήκες κυκλοφορίας «σταμάτα-ξεκίνα» με χαμηλές ταχύτητες.

Όταν λανσαριστεί το νέο ΤΤ σε λίγους μήνες, η Audi θα παρουσιάσει και μία σούπερ-οικονομική έκδοση με το όνομα TT Ultra. Θα έχει πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI και εκπομπές CO2 μόλις 110 g/km.

Ο Hackenberg αποκάλυψε ότι η Audi ήδη σκέπτεται να παρουσιάσει «κι άλλες παράγωγες εκδόσεις του ΤΤ» πέρα από το «πιθανό» TT Shooting Brake (στέισον-βάγκον).

Πρόσθεσε επίσης ότι η σχεδιαστική γλώσσα της Audi «θα συνεχίσει να εξελίσσεται» υπό τον νέο υπεύθυνο σχεδιασμού της φίρμας, Marc Lichte. Μέχρι τώρα τα μέλη του Δ.Σ. λέγεται ότι δεν ήθελαν να ρισκάρουν αλλαγή στην επιτυχημένη συνταγή, παρότι τη ζητούσαν οι σχεδιαστές της εταιρείας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube