Η επόμενη Mercedes-Benz SL θα είναι 2+2 θέσεων, με τη σφραγίδα της AMG
Πολύ διαφορετική θα είναι η επόμενη Mercedes SL, με τη σφραγίδα της AMG και διαφορετική διάταξη καμπίνας.
Η νέα Mercedes-Benz SL θα είναι πιο πρακτική από τη σημερινή, με καμπίνα 2+2 θέσεων και πιο γρήγορη, με τη μηχανολογική σφραγίδα της AMG.
Μιλώντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, ο CEO της AMG, Tobias Moers, δήλωσε στο Autocar δήλωσε ότι «έχει λογική η διάταξη 2+2 θέσεων, διότι προσφέρει λίγο περισσότερο χώρο». Η εξέλιξη του πολυτελούς διθέσιο ρόουντστερ ανατέθηκε στην AMG πέρσι, στο πλαίσιο ενός πλάνου του υπευθύνουν Έρευνας και Εξέλιξης Ola Kallenius, να δώσει στην SL πιο σπορ χαρακτήρα.
«Είναι μυστικό, για την ώρα. Αλλά είναι η AMG που ηγείται της εξέλιξης της SL», αποκάλυψε καλά πληροφορημένη πηγή στην Στουτγάρδη. «Θα είναι ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο από το σημερινό», αποκάλυψε στο Autocar.
Στις φωτογραφίες βλέπουμε ένα πρωτότυπο δοκιμών εξέλιξης που κάνει γύρους στο Nürburgring. Είναι μια βαριά τροποποιημένη S-Class Coupé. Το τελικό μοντέλο παραγωγής της SL θα βασίζεται σε μία καινούργια πλατφόρμα, γνωστή με τον εσωτερικό κωδικό MSA, η οποία θα είναι προσαρμοζόμενη ως προς το μεταξόνιο και τα μετατρόχια, και θα χρησιμοποιείται επίσης στην επόμενη γενιά της μικρότερης SLC. Είναι της ίδιας φιλοσοφίας με την MRA, πάνω στην οποία έχει χτιστεί η E-Class.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT S… με το πλάι
Για πρώτη φορά από το 2001, η SL στην επόμενη γενιά της με εσωτερική κωδική ονομασία R232 δεν θα έχει την σκληρή αναδιπλούμενη αλουμινένια οροφή, αλλά μία υφασμάτινη, πολλαπλών επιστρώσεων. Παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιείται στην S-Class Cabriolet.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες, αυτοί θα ξεκινούν με τον 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά, με τούρμπο, και απόδοση 365 ίππων για την SL300 ή 435 ίππων για την SL400. Η μεγαλύτερη SL500 θα έχει μια βελτιωμένη από την AMG έκδοση του V8 τεσσάρων λίτρων με δύο τούρμπο και απόδοση 455 ίππων. Δύο εκδόσεις AMG προγραμματίζονται, η SL63 με 500+ ίππους από τον γνωστό 4λιτρο V8 της AMG και η SL65 με επίσης biturbo εξάλιτρο V12.
Η σημερινή SL, στην τελευταία μορφή της ύστερα από το facelift, είναι στην αγορά από το 2015. Οπότε το νέο μοντέλο δεν θα έρθει νωρίτερα από μία διετία.
[Πηγή Autocar]