Το DS 7 Crossback E-Tense 2025 θα φτιάχνεται στην Ιταλία
Με ανανέωση την άνοιξη του 2022, το DS 7 Crossback E-Tense θα περάσει στη δεύτερη ηλεκτρική γενιά το 2025. Με παραγωγή στο ιταλικό εργοστάσιο του Melfi μαζί με άλλα SUV των DS Automobiles, Lancia και Opel.
Τέσσερα χρόνια ύστερα τo λανσάρισμά του, το DS 7 Crossback θα περάσει από την «πέδη» της ανανέωσης την άνοιξη του 2022 για να συνεχίσει την επιτυχημένη καριέρα του. Μαζί και η 100% ηλεκτρική εκδοχή του, το DS 7 Crossback E-Tense.
Εν τω μεταξύ, οι ομάδες εξέλιξης μέσα στην DS Automobiles εργάζονται πυρετωδώς για την αντικατάστασή του που έχει προγραμματιστεί για το 2025. Πώς θα μοιάζει αυτή η δεύτερη γενιά; Προς το παρόν είναι αδύνατο να γνωρίζουμε, αλλά ένα είναι βέβαιο: Το DS 7 Crossback δεν θα παράγεται πλέον στο γαλλικό εργοστάσιο της Mulhouse, που θα είναι εξ ολοκλήρου κατειλημμένο από την οικογένεια του Peugeot 308, αλλά στη νότια Ιταλία στο εργοστάσιο του Melfi.
Τον Οκτώβριο του 2021, ο Όμιλος Stellantis επιβεβαίωσε ότι τέσσερα νέα μοντέλα θα κατασκευάζονται εκεί από το 2024 -αρχικά το είχε αποκαλύψει τον Ιούνιο του '21 το το σωματείο εργαζομένων UILM. Σήμερα, στο εργοστάσιο λειτουργούν οι γραμμές παραγωγής των Jeep Renegade και Compass, καθώς και του FIAT 500X. Με αυτό το τελευταίο, στην επόμενη γενιά του το 2023, να μετακομίζει στο Tychy, στην Πολωνία.
H αρχιτεκτονική STLA Large (ή e-VMP), εξέλιξη της EMP2, είναι αυτή που θα υποστηρίζει το 100% ηλεκτρικό οικογενειακό της DS Automobiles, το DS 7 Crossback E-Tense του 2025.
Αν και ο Όμιλος Stellantis δεν διευκρινίζει για ποια τέσσερα μοντέλα πρόκειται, με αυτά που γνωρίζουμε είναι προφανές ότι θα είναι το DS 7 Crossback (μαζί και το DS 7 Crossback E-Tense), ένα οικογενειακό SUV της Lancia (κωδικός L74), το crossover Opel Manta καθώς και ένα δεύτερο μοντέλο της DS Automobiles, γνωστό με το κωδικό όνομα D85. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, αυτό το τελευταίο που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2024 θα είναι κάτι μεταξύ 5θυρου κουπέ και SUV, και θα έρθει να τοποθετηθεί ανάμεσα στο DS 4 και στο DS7 Crossback.
Τα τέσσερα νέα μοντέλα του Ομίλου Stellantis θα στηρίζονται πάνω στην πλατφόρμα STLA Large (ή e-VMP) η οποία θα εγκαινιαστεί από το νέο Peugeot e-3008 (P64) στα τέλη του 2023. Εν αναμονή της ολοκαίνουργιας πλατφόρμας STLA Medium από το 2026, αυτή η εξέλιξη της EMP2 θα είναι διαθέσιμη με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες από την κοινοπραξία Nidec-PSA e-Motors για μέγιστη ισχύ 340 ίππων. Μοτέρ που θα τροφοδοτούνται από μπαταρίες με χωρητικότητα από 60 έως 100 kWh, επιτρέποντας αυτονομία μεταξύ 400 και 650 km (κύκλος WLTP) που θα παρέχονται από την ACC.