De Tomaso P900: Σε μόλις 18 μονάδες
Με V12 κινητήρα 900 ίππων, βάρος μόλις 900 kg και χρήση συνθετικών καυσίμων, το De Tomaso P900, αποδεικνύει στην πράξη ότι υπάρχει ζωή και πέρα από τη σύνδεση με την πρίζα...
Χρήση ανθρακονημάτων, τεχνολογία βγαλμένη από την Formula 1, κορυφαία αεροδυναμική απόδοση και βεβαίως, επιλογή συνθετικών καυσίμων που δίνουν ζωή στον μικρότερο και ελαφρύτερο V12 κινητήρα που κατασκευάστηκε μέχρι σήμερα. Σας συστήνουμε το De Tomaso P900.
Οι άνθρωποι της ιταλικής φίρμας πιστεύουν ακράδαντα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορούν να παραμείνουν εν ζωή, αρκεί να χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα. Ο V12 κινητήρας τους άλλωστε είναι η τρανή απόδειξη των όσων υποστηρίζουν.
Το μοτέρ (6,2 lt) ζυγίζει συνολικά 220 κιλά και στροφάρει έως τις 12.300 rpm. «Είναι δύσκολο για μένα προσωπικά αλλά και για όλους στην ομάδα μας να δεχτούμε ένα σιωπηλό μέλλον. Πιστεύουμε ότι υπάρχουν εναλλακτικές που μπορούν να διατηρήσουν στο προσκήνιο τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Ας επικεντρωθούμε λοιπόν σε αυτές τις λύσεις για να διατηρήσουμε ζωντανό το πάθος», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Norman Choi, Διευθύνων Σύμβουλος της De Tomaso.
«Η χρήση συνθετικών καυσίμων στο P900 αποδεικνύει ότι ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης μπορεί να είναι μηδενικών εκπομπών δίχως να θυσιάζει τίποτα στους τομείς των επιδόσεων ή του ήχου», πρόσθεσε ο Choi.
Αρκετές από τις τεχνολογίες που ενσωματώνει το P900 προέρχονται από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, συμπεριλαμβανομένου του ενεργού συστήματος DRS που διαθέτει.
Επίσης, το ανθρακονημάτινο πλαίσιο του, σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την Capricorn, εταιρεία που ειδικεύεται σε αυτόν τον τομέα και έχει δώσει τα «φώτα» της τόσο στην Porsche 919 Evo Le Mans όσο και σε αρκετές ομάδες της F1.
Το De Tomaso P900 θα διατεθεί σε μόλις 18 μονάδες, στην τιμή των £2,48 εκατ. Τα πρώτα μοντέλα θα παραδοθούν στους κατόχους τους το 2024 με την χρήση των οχημάτων να γίνεται αποκλειστικά σε πίστα η "κλειστές διαδρομές".
Εκεί όπου με την βοήθεια τεχνικών της De Tomaso αλλά και οδηγών αγώνων θα γίνεται η εκμάθηση αλλά και η ρύθμιση του P900 στις αγωνιστικές ανάγκες του ιδιοκτήτη του.
Σε περίπτωση πάντως που κάποιος υποψήφιος αγοραστής επιθυμεί νωρίτερα το αυτοκίνητο του, δύναται να του παραδοθεί με κινητήρα V10 της Judd, ο οποίος τροφοδοτούσε το μακρινό 1997 την Beneton B197.