Citroën C3 σε SUV και με κλασικό πορτμπαγκάζ!
Μέχρι πρότινος είχαμε τα κουπέ SUV, τα κάμπριο SUV, τώρα έχουμε και τις μπερλίνες SUV. Αυτό το C3 L όμως είναι μόνο για Κινέζους. Ευτυχώς, είπατε;
SUV στην αγορά; Να φάν’ κι οι κότες… Υπάρχουν σε όλα τα μεγέθη, σε όλες τις τιμές και σε όλα τα σχήματα… Σε όλα; Σχεδόν!
Οι κατασκευαστές δεν διστάζουν να τα μπασταρδέψουν με άλλες κατηγορίες που φαίνονται (και είναι) ωστόσο πολύ μακριά από τον χώρο των σκληροτράχηλων αυτοκινήτων. Έτσι έχουμε δει κουπέ SUV, κάμπριο SUV, αλλά τώρα έχουμε και μπερλίνες SUV. Βέβαια, το να προχωρά κάποιος κατασκευαστής στο απονενοημένο το είχαμε δει και στη Volvo με εκείνο το ανεκδιήγητο (και αποτυχημένο) S60 CrossCountry. Προφανώς η Citroën είτε ζήλεψε είτε δεν πήρε το μάθημα και λανσάρισε αυτό το περίεργο C3 L.
Λοιπόν το αυτοκίνητο που βλέπετε προφανώς δεν έχει να κάνει τίποτα με τα δικά μας, τα ευρωπαϊκά Citroën C3 και C3 Aircross. Προέρχεται από το C3-XR, ένα αστικό crossover που πωλείται στην Κίνα από το 2014 και που φρεσκαρίστηκε στην αρχή του 2019. Από το C3-XR, το C3 L παίρνει ολόκληρο το εμπρός κομμάτι. Να σημειώσουμε όμως ότι υπάρχει η νέα μάσκα της Citroën, αλλά οι μπαγκέτες που τρέχουν κατά πλάτος ως συνέχεια του σήματος της εταιρείας, αποκλίνουν γύρω από τα εμπρός φανάρια. Ένα gimmick που θα υπάρχει στα επόμενα ευρωπαϊκά μοντέλα -ξεκινώντας πιθανότατα με το ανανεωμένο C3 την άνοιξη του 2020 και πριν από την ολοκαίνουργια C4.
Από το C3-XR, το C3 L διατηρεί επίσης τις πόρτες! Όλες! Συνεπώς, η Citroën έκοψε το C3-XR ακριβώς πίσω από τις πίσω πόρτες για να του προσθέσει κλασικό πορτμπαγκάζ. Μια σχεδόν κακοποίηση στην καροσερί του C3-XR που έδωσε ένα σαφώς αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα.
Το μοντέλο όμως σχεδιάστηκε πρώτα απ’ όλα για την Κίνα, όπου «κούρσες» και «κουρσάκια» εξακολουθούν να δρέπουν εμπορικές δάφνες. Θα μπορούσε να κάνει καριέρα και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, όπως για παράδειγμα σε αυτή της Ρωσίας. Αλλά, μην πανικοβάλλεστε, δεν υπάρχει περίπτωση να το δούμε στη Γηραιά Ήπειρο.
[Πηγή φωτογραφιών autoreview.ru]