
Chaos, ξεκινά δοκιμές και παρουσιάζεται το καλοκαίρι
To Chaos, το ελληνικό ultracar θα ξεκινήσει δοκιμές μέσα στο 2025, με τον Σπύρο Πανόπουλο να ισχυρίζεται πως τα όποια προβλήματα έχουν πλέον λυθεί!


Μιλώντας στην εκπομπή «Πάνω από τα Όρια» του Attica TV, ο Σπύρος Πανόπουλος δήλωσε πως το Chaos θα ξεκινήσει τις δοκιμές του στους δρόμους μέσα στους επόμενους μήνες.
Ο επικεφαλής του πρότζεκτ εμφανίστηκε αισιόδοξος πως όλα τα τεχνικά προβλήματα του παρελθόντος έχουν λυθεί και μετά από σχεδόν επτά χρόνια δουλειάς, το πρώτο ultracar του πλανήτη θα δοκιμαστεί στο δρόμο. Με την παρουσίασή του να αναμένεται το καλοκαίρι!
Η παραγωγή θα είναι περιορισμένη, μιας και η εταιρεία του μπορεί να κατασκευάζει το ανώτερο έως έξι αυτοκίνητα τον χρόνο. Έτσι κι αλλιώς όμως, το αυτοκίνητο θα διατεθεί σε 99 αντίτυπα προκειμένου να διατηρηθεί το συλλεκτικό του πράγματος.
Ο Σπύρος Πανόπουλος εμφανίζεται σίγουρος πως το Chaos θα πάρει έγκριση τύπου. Αν όχι στην Ελλάδα, στη Γερμανία ή την Αγγλία
Το Chaos θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με τις επιδόσεις, αν φυσικά επιβεβαιωθούν τα όσα λέει ο Σπύρος Πανόπουλος να προκαλούν δέος. Η εισαγωγική έκδοση Earth Version αποδίδει 2.049 ίππους και 1.389 Nm, με τον κόφτη να κυμαίνεται ανάλογα το καύσιμο από τις 10.000 έως τις 11.000 rpm.
Η κορυφαία έκδοση Zero Gravity αποδίδει 3.065 ίππους και 1.984 Nm ροπής, με τον κόφτη να κυμαίνεται από τις 11.800 έως τις 12.200 rpm. Το βάρος στη «μικρή» έκδοση είναι στα 1.388 kg και στην ισχυρότερη στα 1.272 kg.
Αμφότερες ξεπερνούν σε τελική τα 500 km/h, με τις επιταχύνσεις να βάζουν τα γυαλιά ακόμα και τα μονοθέσια της Formula 1. H Earth Vision κάνει το 0-100 km/h σε 1,9”, το 100-200 km/h σε 2,7”, το 0-300 km/h σε 7,9” ενώ ολοκληρώνει το 1/4 του μιλίου σε 8,1”. H ισχυρότερη Zero Gravity σε μόλις 1,5” έχει πιάσει τα 100 km/h, σε 1,7” έχει ολοκληρώσει το 100-200 km/h, σε 7,1 έχει κάνει το 0-300 km/h. Και βγαίνει από το 400άρι σε 7,5”.

Ο κατασκευασμένος από τιτάνιο, αλουμίνιο και ανθρακόνημα 4λιτρος V10 3,9 του Chaos τέθηκε σε λειτουργία για πρώτη φορά πριν από λίγες μέρες και όπως αποκάλυψε ο Σπύρος Πανόπουλος τζάμια στον χώρο δοκιμών έσπασαν, ενδεικτικό της τρομακτικής δύναμης του μοτέρ.
Όλα τα εξαρτήματα και οι βίδες είναι εκτυπωμένες σε 3D printer, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί μέχρι και υλικά αεροδιαστημικής τεχνολογίας. Που όπως είναι φυσικό εκτοξεύουν την τιμή σε δυσθεώρητα ύψη. Η «μικρή» έκδοση κοστίζει 5,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ για την κορυφαία έκδοσή του το ποσό που απαιτείται φτάνει έως και τα 12,4 εκατομμύρια ευρώ. Σαφώς και το όλο εγχείρημα είναι κάτι παραπάνω από φιλόδοξο. Θα είναι το Chaos όσο εντυπωσιακό ακούγεται στην θεωρία; Oψόμεθα...