BMW iX3: Πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο και 40 νέα μοντέλα έως το 2027

BMW iX3: Πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο και 40 νέα μοντέλα έως το 2027

Το πρώτο Neue Klasse SUV της BMW θα αποκαλυφθεί στην IAA Mobility του Μονάχου, με την παραγωγή να ξεκινά στα τέλη του 2025.

BMW iX3

Η BMW επιβεβαίωσε στην ετήσια συνέντευξη Τύπου του γερμανικού ομίλου ότι το πρώτο της SUV, βασισμένο στην πλατφόρμα Neue Klasse, θα ονομάζεται iX3 και θα κάνει ντεμπούτο στην φετινή έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο στις αρχές Σεπτεμβρίου. Το μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα υιοθετήσει τη νέα αρχιτεκτονική της εταιρείας, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο για τη γερμανική φίρμα.

Μαζί με το BMW iX3, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει περισσότερα από 40 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα έως το 2027, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων, από ηλεκτρικά και plug-in hybrid έως συμβατικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η BMW iX3, το πρώτο Neue Klasse SUV, θα κάνει πρεμιέρα το Σεπτέμβριο

Ο Oliver Zipse, πρόεδρος της BMW, χαρακτήρισε το 2025 ως «χρονιά-σταθμό» για την εταιρεία, παρά τις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, εκφράζοντας αισιοδοξία για το μέλλον χάρη στην πλατφόρμα Neue Klasse. Σύμφωνα με τον ίδιο, το iX3 θα είναι «ένα αυθεντικό X μοντέλο και 100% BMW».

BMW iX3

Η BMW iX3 βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξης στη Νότια Αφρική, μαζί με ένα συγγενικό ηλεκτρικό σεντάν που εκτιμάται ότι θα ονομάζεται i3. Οι δοκιμές στην γραμμή παραγωγής έχουν ήδη ξεκινήσει στο νέο εργοστάσιο της BMW στο Debrecen της Ουγγαρίας, με τα πρώτα αμάξια να βγαίνουν από τη γραμμή συναρμολόγησης ήδη από τα τέλη του 2023.

Η μαζική παραγωγή της iX3 θα ξεκινήσει στο τέλος του 2025, ενώ το 2026 θα ακολουθήσει ένα νέο «σπορ σεντάν» βασισμένο επίσης στην αρχιτεκτονική Neue Klasse, που αναμένεται να αποτελέσει τον ηλεκτρικό αντίστοιχο της Σειράς 3.

BMW iX3

Τεχνολογικές καινοτομίες της Neue Klasse
Τα νέα μοντέλα της BMW θα φέρουν βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, από την οδηγική δυναμική και τα συστήματα μετάδοσης, έως τις μπαταρίες και τις ψηφιακές τεχνολογίες.

Στα highlights της Neue Klasse περιλαμβάνονται:
-    Το BMW Panoramic iDrive, ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο σύστημα infotainment με οθόνη από άκρη σε άκρη στο ταμπλό.

-    Η έκτη γενιά του BMW eDrive με νέες μπαταρίες 800V, προσφέροντας ταχύτερη φόρτιση και μεγαλύτερη αυτονομία.

-    Μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών, που βασίζεται σε τέσσερις high-performance υπολογιστές για τον έλεγχο όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου.

Η BMW παρουσίασε επίσης το Vision Driving Experience, ένα πρωτότυπο που χαρακτηρίζεται ως το «πιο ισχυρό όχημα δοκιμών» που έχει κατασκευάσει η εταιρεία, ανεβάζοντας τον πήχη στην οδηγική απόδοση των μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων της.

BMW iX3

Πτώση κερδών, αλλά αύξηση πωλήσεων BEV
Το 2024, η BMW κορύφωσε τις επενδύσεις της στην έρευνα και ανάπτυξη, με το συνολικό ποσό να αγγίζει τα €18 δισ.. Ωστόσο, η αυξημένη αυτή δαπάνη, σε συνδυασμό με τη χαμηλή ζήτηση στην Κίνα, οδήγησε σε μείωση των κερδών της εταιρείας κατά 37%. Συγκεκριμένα, το καθαρό κέρδος του BMW Group μειώθηκε στα €7,68 δισ. το 2024.

Παρά τη συνολική πτώση στις πωλήσεις κατά 4% (2.450.854 οχήματα), η BMW κατέγραψε άνοδο στις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Τα BEV αυξήθηκαν κατά 13,5% φτάνοντας τις 426.536 μονάδες, αποτελώντας πλέον το 17,4% του συνόλου των πωλήσεων της εταιρείας.

Για το 2025, η BMW στοχεύει σε ανάκαμψη των πωλήσεων, με μείωση των κεφαλαιουχικών δαπανών ώστε να ενισχυθεί η ρευστότητα. Σύμφωνα με τον Zipse, η BMW θα διατηρήσει τα κέρδη του 2024, παρά τις προκλήσεις όπως οι αυξημένοι δασμοί.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube