BMW 3 Series: Νέο βασικό μοντέλο η 318i και μικροϋβριδική η 320d
Οι φαν μπορεί περιμένουν ανυπόμονα την M3 που θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, αλλά προσώρας τα νέα της 3 Series αφορούν το βασικό μοντέλο της γκάμας, την BMW 318i.
Ενώ η 320i αποδίδει 184 άλογα, η 318i κατεβαίνει στα 156. Αλλά εξακολουθεί να φορά το 4κύλινδρο δίλιτρο μοτέρ τούρμπο. Επομένως, για τη 3 Series, η BMW δεν τολμά προσώρας να τη διαθέσει με 3κύλινδρο 1.500άρι μοτέρ.
Ο κινητήρας της βασικής 3άρας είχε ήδη ανακοινωθεί τόσο για την μπερλίνα όσο και για την Touring. H μέγιστη ροπή του φτάνει τα 250 Nm, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο Steptronic οκτώ ταχυτήτων. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η μπερλίνα πιάνει τα 223 km/h και χρειάζεται 8,4” για το σπριντ των 0-100 km/h. Τα αντίστοιχα νούμερα για την στέισον Touring είναι 220 και 8,7. Ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση στον συνδυασμένο κύκλο κυμαίνεται από 5,3 έως 6,2 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 από 120 έως 140 g/km.
Από το μέτωπο του ντίζελ, υπάρχει κάτι καινούργιο στην έκδοση 320d που φορά το δίλιτρο 4κύλινδρο μοτέρ των 190 ίππων: Υιοθετεί μικρο-υβριδισμό, με μίζα-εναλλάκτη και μικρή μπαταρία. Σε αυτήν την τελευταία αποθηκεύεται η ενέργεια που ανακτάται κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα. Το σύστημα μπορεί στη συνέχεια να συνδράμει με ένα μικρό συμπλήρωμα ισχύος (11 PS) τον θερμικό κινητήρα. Επίσης, επιτρέπει τη διακοπή λειτουργίας του ταχύτερα και για περισσότερη ώρα, με προφανή στόχο τη μείωση της κατανάλωσης.
Οι τιμές για την ελληνική αγορά δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.