Bentley: Αποχαιρετά τον W12 κινητήρα με ένα ξεχωριστό μοντέλο

Bentley: Αποχαιρετά τον W12 κινητήρα με ένα ξεχωριστό μοντέλο

Το πιο ακριβό μοντέλο της Bentley θα κατασκευαστεί από τη Mulliner και ο W12 του θα αποδίδει 659 PS.

Bentley

Έντονες είναι οι φήμες που θέλουν το τμήμα coachbuilding της Bentley να ετοιμάζει ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο. Θυμίζουμε ότι από το ίδιο τμήμα το 2020 επέστρεψε η Mulliner με την Bacalar, ένα πανέμορφο διθέσιο ανοιχτό grand tourer που κατασκευάστηκε σε μόλις 12 κομμάτια.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ, το νέο μοντέλο θα είναι σχεδιαστικά εμπνευσμένο από το πρωτότυπο EXP 100 GT που παρουσίασε η εταιρία το 2019 και η παραγωγή του θα περιοριστεί στις μόλις 25 μονάδες.

Η σχεδιαστική γλώσσα του νέου βρετανικού μοντέλου θα υιοθετηθεί στο μέλλον και από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Bentley. Το εμπρός του μέρος αναμένεται να φέρει πιο επιθετικό ντιζάιν και λεπτούς LED προβολείς.

Bentley

Υπεύθυνος για τον εξωτερικό σχεδιασμό του μοντέλου θα είναι ο Andreas Mindt, o οποίος σχεδίασε το πρωτότυπο Bentley Hunaudières του 1999. Αν και το πρωτότυπο δεν έφτασε ποτέ στην γραμμή παραγωγής, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην υλοποίηση της Bugatti Veyron. 

Κάτω από το καπό της θα βρίσκεται ο W12 των 6 λίτρων με τα διπλά τούρμπο που χρησιμοποιείται από την Continental GT Speed. Στην τελευταία, ο κινητήρας αποδίδει 659 PS και 900 Νm, εκτοξεύοντας την από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,6'' και επιτρέποντάς της να επιταχύνει μέχρι τα 335 km/h της τελικής της ταχύτητας. H νέα Mulliner αναμένεται να προσφέρει παραπλήσιες, αν όχι καλύτερες, επιδόσεις. 

Επιπλέον, θα βασίζεται στο σασί της GT Speed αλλά με βελτιώσεις στην ακαμψία, τις αναρτήσεις και στα φρένα. 

Bentley

Δυστυχώς, είναι πολύ πιθανό το νέο coachbuilt μοντέλο να σημάνει και το τέλος εποχής για τον θηριώδη W12 καθώς ρεπορτάζ του βρετανικού Autocar αναφέρει ότι «λίγο μετά την παρουσίαση του νέου μοντέλου ο W12 θα αποσυρθεί οριστικά».

Η μοναδικότητα του μοντέλου είναι λογικό πως θα συνοδεύεται και από μια αντίστοιχη τιμή. Για να γίνει κάποιος ένας από τους 25 τυχερούς που θα το αποκτήσουν, θα πρέπει να καταθέσει το αντίτιμο περίπου €2 εκατ. Προσθέτοντας όμως τις δικιές του πινελιές, η τιμή του είναι σίγουρο πως θα ξεπεράσει κατά πολύ το ποσό αυτό. Πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουμε να κάνουμε με το πιο ακριβό μοντέλο που θα έχει βγει ποτέ από το εργοστάσιο του Crewe.

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube