Audi: Ηλεκτρική μπερλίνα μεγέθους Α4 το 2023
Η Audi προγραμματίζει ένα ανταγωνιστικό μοντέλο του Tesla Model 3 για την αναπτυσσόμενη γκάμα των e-tron.
Το Ingolstadt λανσάρισε πέρυσι τη ναυαρχίδα των SUV στην γκάμα των e-tron, με τo συγγενές μοντέλο του, το e-tron Sportback να αναμένεται αργότερα μέσα στη χρονιά. Κατά το πρόσφατο Σαλόνι της Γενεύης, η Audi αποκάλυψε ένα πρωτότυπο Q4 e-tron, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του 2020 μαζί με ένα 4θυρο σπορ EV, το e-tron GT.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, Marc Lichte, δήλωσε ότι η φίρμα θα εξελίξει επίσης μια μπερλίνα που θα διατίθεται σε παρόμοια τιμή με το Q4 e-tron. «Θα υπάρξουν ηλεκτρικά SUV και σπόρτσκαρ όπως το e-tron GT που είναι το “halo” μοντέλο μας», δήλωσε στη Γενεύη. «Θα υπάρξει επίσης ένα e-tron GT στην κατηγορία [μεγέθους A4]. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε πάνω σε αυτό».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi e-tron στην Ελλάδα
Ο Lichte είπε ότι το ηλεκτρική μπερλίνα θα βασίζεται πάνω στην αρχιτεκτονική PPE, την ίδια ηλεκτρική πλατφόρμα που μοιράζεται με την Porsche, η οποία χρησιμοποιείται επίσης στο μεγάλο e-tron GT [μεγέθους A6]. Η Audi εργάζεται πάνω σε διάφορες ηλεκτρικές πλατφόρμες. Το e-tron και το e-tron Sportback βασίζονται στη σπονδυλωτή πλατφόρμα MLB του ομίλου, ενώ το Q4 e-tron χρησιμοποιεί την ηλεκτρική πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Bram Schot, δήλωσε ότι το Q4 e-tron θα είναι «σημαντικός παίκτης όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων» για τη φίρμα και θα ισοφαρίσει τις πωλήσεις του Q3 «νωρίτερα από όσο νομίζετε». Ο Schot έχει επίσης υποσχεθεί ότι η Audi μπορεί να ανακάμψει από την απότομη πτώση των κερδών της το 2018. Η εταιρεία δοκιμάστηκε λόγω των επιπτώσεων του νέου κύκλου εκπομπών WLTP, αλλά ο Schot δήλωσε ότι η μείωση του αριθμού των συνδυασμών κινητήρα και εκδόσεων έχει αμβλύνει αυτό το πρόβλημα.