Αποκάλυψη: Νέα Ferrari Portofino
H Ferrari σε μια αιφνιδιαστική κίνηση αποκάλυψε την αντικαταστάτρια της California T, πριν από την επίσημη παρουσιάσή της στην Έκθεση της Φρανκφούρτης. Και το όνομα αυτής, Portofino
Ντίνος Παπαγιαννόπουλος |
Παίζοντας το ρόλο του «βασικού» μοντέλου της διάσημης ιταλικής μάρκας, η Portofino θα κινείται από τον γνωστό πλέον 3.9λιτρο κινητήρα V8 με τα δύο τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 600 PS και 77,5 kgm από τις 3.000 έως και τις 5.200 rpm.
Μπορεί έτσι σχετικά εύκολα να εξακοντίσει το (βασικό είπαμε...) σούπερκαρ από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,5”, με τελική ταχύτητα στα 320 km/h.
Η Ferrari ανακοίνωσε ότι ο V8 έχει πλέον νέα πιστόνια και μπιέλες, καθώς και μια πλήρως ανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής. Επιπροσθέτως υπάρχει ένας χυτός συλλεκτήριος αυλός εξάτμισης για ελαχιστοποίηση της υστέρησης από τα τούρμπο και για κορυφαία απόκριση στο γκάζι.
Οι βελτιώσεις αυτές συνδυάζονται με ένα νέο σύστημα εξάτμισης και το Variable Boost Management που ρυθμίζει τη ροπή μεταξύ των σχέσεων του κιβωτίου, καθιστούν την Portofino σαφώς πιο ισχυρή και γρήγορη από την California T και την ίδια στιγμή σαφώς πιο οικονομική.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Αναποφάσιστη η Ferrari για τη νέα Dino
Άλλες βελτιώσεις σε σχέση με την California T περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση της τρίτης γενιάς του ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού της Ferrari, ενώ και η ανάρτηση με τα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και οι μηχανικοί της εταιρείας λένε ότι είναι πιο αποτελεσματική από ποτέ. Αλλά η πιο σημαντική διαφοροποίηση του νέου μοντέλου είναι ότι η Portofino πατάει σε ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο.
Από αισθητικής άποψης θα υποτιμούσαμε την Portofino αν λέγαμε απλώς ότι είναι πιο όμορφη από την California T. Η σωστή έκφραση είναι ότι αυτή είναι όντως μια Ferrari. Η σχεδιαστική έμπνευση προέρχεται ξεκάθαρα από την επίσης νέα 812 Superfast και το όλο σύνολο είναι στιλάτο και επιθετικό συνάμα, με ένα αιχμηρό και επιβλητικό εμπρός μέρος. Η αναδιπλούμενη οροφή πάντως εξακολουθεί να είναι μεταλλική.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Η τεχνολογία της Ferrari 812 Superfast σε τρία video
Το κόκπιτ της νέας Portofino είναι μακράν πιο ξεχωριστό και ποιοτικό από της California T. Μοιάζει κι εδώ με αυτό της 812 Superfast από την οποία έχει δανειστεί το τιμόνι, ενώ από την GTC4Lusso έχει δανειστεί τη μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, η οποία δεσπόζει στο κέντρο.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν σε λίγες μέρες στην Έκθεση της Φρανκφούρτης. Μέχρι τότε όμως απολαύστε τις φωτογραφίες και ονειρευτείτε.