Αποκάλυψη για το ντιζάιν του νέου Kia Stonic
H Kia επιβεβαίωσε το όνομα του μικρού SUV της που θα ντεμπουτάρει στην ΙΑΑ 2017, στη Φρανκφούρτη, και εμπορικά στη χώρα μας πριν από το τέλος του χρόνου.
To μικρό SUV της Kia, το Stonic, θα αποτελέσει το έτερο κορεατικό αντίπαλο δέος για το Nissan Juke και θα έρθει στη χώρα μας πριν από το τέλος του 2017, σε τιμή περίπου 18.000 ευρώ.
Με στενούς αδερφικούς δεσμούς με το αντίστοιχου μεγέθους SUV της Hyundai, το Kona, το νέο Stonic ετοιμάζεται για το ντεμπούτο το, τον προσεχή Σεπτέμβριο, στο Σαλόνι Aυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η εκτίμηση είναι ότι το εμπορικό λανσάρισμά του θα γίνει αμέσως μετά, πιθανώς τον Οκτώβριο, με τις ειδικές τεχνικές λεπτομέρειες, τον εξοπλισμό και την τιμή του να αναμένονται για την ελληνική αγορά, λίγες ημέρες πριν από τη διάθεσή του στις εκθέσεις.
Κάτω από τα καπό, το νέο Stonic θα επωφελείται από την γκάμα των κινητήρων του Kia Rio με το οποίο εξάλλου μοιράζεται την πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο βάσης θα φορά τον 3κύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο Τ-GDI των 100 PS (δεν αποκλείουμε και τον ίδιο 120άρη του cee’d) που θα συμπληρώνεται από τους ιδίου καυσίμου ατμοσφαιρικό 1.2 CVVT με τους 84 ίππους. Όσον αφορά τους ντίζελ, αυτοί θα περιορίζονται σε ένα με χωρητικότητα 1,4 lt, αλλά δύο εκδόσεις ισχύος με 77 και 90 άλογα. Για την ελληνική αγορά τολμάμε να προβλέψουμε ότι τα μοντέλα θα είναι δύο, ο βενζινοκίνητος 1.000άρης και ο ισχυρότερος 1.4 CRDi.
H Kia δηλώνει ότι το νέο Stonic θα υποστηρίζεται από μια ευρεία γκάμα εξατομίκευσης, την ίδια, ενδεχομένως και πιο εμπλουτισμένη που γνωρίζουμε από τα άλλα Kia, και που θα αφορούν τόσο την εξωτερική εμφάνιση όσο και αυτή της καμπίνας. Εξάλλου, τα σχέδια που δόθηκαν στη δημοσιότητα και βλέπετε, αφορούν ένα μπριόζικο αμάξωμα, εμπνευσμένο από το Rio, με ιντριγκαδόρικα πίσω φανάρια.
Στο εμπρός μέρος, το σχέδιο του αυτοκινήτου απομακρύνεται σαφώς και δεν θυμίζει σε τίποτα το μεγαλύτερο Sportage, προϊδεάζοντάς μας για μια διαφορετική προσεχή αισθητική κατεύθυνση τσα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας. Εκτιμώντας την αγορά όπως διαμορφώνεται με την καλπάζουσα άνοδο στα μικρά SUV, δεν θα μας κάνει καμία εντύπωση αν το Stonic πλασαριστεί στην κορυφαία θέση των πωλήσεων για την κορεατική εταιρεία, από το λανσάρισμά του κιόλας.
Στο σημείο αυτό να πούμε, ότι το Stonic δεν θα διατίθεται με τετρακίνηση σε κανένα μοντέλο της γκάμας του. Και τούτο παρά τον ισχυρισμό της Kia ότι η θέση του αυτοκινήτου βρίσκεται στην πλευρά των SUV σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του που η εταιρεία τους εκτιμά ως soft-roaders.