Ανανεωμένο Renault Mégane με έκδοση plug-in hybrid
Η Renault θα λανσάρει ένα υβριδικό βενζινο-ηλεκτρικό Mégane ως μέρος του εκτεταμένου facelift για το κόμπακτ χάτσμπακ της γκάμας της που αναμένεται να αποκαλυφθεί τον Σεπτέμβριο.
Η Renault θα παρουσιάσει ένα αναβαθμισμένο Mégane, αργότερα μέσα στο 2019, που θα περιλαμβάνει στην γκάμα του και μια επαναφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή, ως μέρος του στρατηγικού εξηλεκτρισμού του Ρόμβου. Αυτή η εκδοχή λοιπόν απαθανατίστηκε για πρώτη φορά να δοκιμάζεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Το μικρό οικογενειακό της Renault που καλείται να αντεπεξέλθει σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία με ηγέτη το VW Golf, βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του που λανσαρίστηκε πριν από τρία χρόνια, το 2016. Έκτοτε όμως, ο ανταγωνισμός θέριεψε με το νέο Ford Focus και το νέο Mazda3 να έχουν ήδη λανσαριστεί, ενώ να αναμένονται οι επόμενες γενιές των Volkswagen Golf και SEAT Leon (το 2020) ενώ επίκειται και το λανσάρισμα του ανανεωμένου Opel Astra.
Η Renault από τη μεριά της, βαίνει προς την ολοκλήρωση της ανανέωσης για την γκάμα της, καθώς φρεσκάρισε το Kadjar στο τέλος του 2018, αποκάλυψε πρόσφατα το ανανεωμένο Koleos, λανσάρει οσονούπω εμπορικά το ολοκαίνουργιο Clio και έπεται αργότερα φέτος η δεύτερη γενιά του Captur. Επιπλέον, το 2020, αναμένουμε ακόμη ένα B-SUV που τοποθετείται στην πιο niche πλευρά της κατηγορίας των μικρών SUV.
Όπως και στο Kadjar, έτσι και στο ανανεωμένο Mégane αναμένουμε μια ελαφρά αισθητική εξέλιξη. Το εμπρός μέρος είναι και εκείνο που θα υποστεί τη μεγαλύτερη αλλαγή, μεταμφίεση που συντίθεται από την ανασχεδιασμένη γρίλια της μάσκας, τα νέα φανάρια και τον νέο προφυλακτήρα. Πίσω, ξανασχεδιάστηκε η πόρτα και τα φανάρια LED, υπακούοντας στο νέο αισθητικό κώδικα που ήδη γνωρίσαμε στο νέο Clio.
O κοινός τόπος μεταξύ της γκάμας του Clio και αυτής του ανανεωμένου Mégane θα είναι μια επαναφορτιζόμενη υβριδική εκδοχή του αυτοκινήτου, η οποία αποτελεί και πρεμιέρα για το γαλλικό κόμπακτ χάτσμπακ. Με εμπορικό λανσάρισμα το 2020, αποτελεί κρίσιμο κομμάτι του στρατηγικού πλάνου «Drive the Future» της χειμαζόμενης από την υπόθεση «Ghosn» Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, που περιλαμβάνει 21 εξηλεκτρισμένα μοντέλα Renault μέχρι το 2022.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτοκινητοβιομηχανία: Ο οδικός χάρτης των EV και plug-in hybrid
Βέβαια, η σύμπτωση στον εξυβριδισμό Mégane και Clio είναι μόνο στον τίτλο. Και αυτό διότι, το Mégane δεν θα κάνει χρήση του απλού, συμβατικού υβριδικού συστήματος του Clio, αλλά ενός πιο προηγμένου plug-in κινητήρα: Βενζινοκινητήρας τούρμπο με νέο ηλεκτρομοτέρ, που αναμένεται να συνδυαστούν με μια καινοτόμο μετάδοση χωρίς συμπλέκτη και όχι με την πιο τυπική CVT που γνωρίζουμε.
Θα είναι ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό που θα λανσαριστεί με τη δεύτερη γενιά του Captur και που θα παρέχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 km. Μπορούμε μάλιστα να δούμε ότι το μουλάρι των φωτογραφιών διαθέτει μια υποδοχή φόρτισης στην αριστερή πλευρά, ενώ η τάπα του ρεζερβουάρ βρίσκεται στα δεξιά.
Το υβριδικό Mégane θα έρθει να πλαισιώσει τη γνωστή γκάμα βενζινοκινητήρων και τουρμποντίζελ που περιλαμβάνει και τους νέους βενζινοκινητήρες τούρμπο του ενός και των 1,3 λίτρων, που συναντάμε από το νέο Clio έως τη Mercedes-Benz A-Class (στην έκδοση 1,33).
Παράλληλα με τις προσθήκες στην γκάμα των κινητήρων, αναμένουμε αναβάθμιση του εσωτερικού με πιο ποιοτικά υλικά, σημείο που χωλαίνει το σημερινό Mégane, βελτιωμένο σύστημα infotainment και νέα ψηφιακά όργανα, μαζί με μια βελτιωμένη σουίτα οδηγικών βοηθημάτων.
Το ανανεωμένο Mégane αναμένεται κα κάνει τη δημόσια πρεμιέρα του στην ΙΑΑ 2019, τον Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη, ενώ το εμπορικό λανσάρισμά του θα ξεκινήσει με τον καινούργιο χρόνο.