Alfa Romeo: Τέλος η πλατφόρμα Giorgio λόγω εξηλεκτρισμού της γκάμας

Alfa Romeo: Τέλος η πλατφόρμα Giorgio λόγω εξηλεκτρισμού της γκάμας

Τα μελλοντικά της μοντέλα της Alfa Romeo θα χρησιμοποιούν μηχανικά μέρη του ομίλου Stellantis.

Η Alfa Romeo θα καταργήσει την αρχιτεκτονική Giorgio μετά από το τέλος της ζωής των σημερινών Giulia και Stelvio όπως αποκάλυψε σε Ιταλούς δημοσιογράφους ο CEO της ιταλικής φίρμας Jean-Philippe Imparato, καθώς δεν είχε εξελιχθεί με πρόβλεψη για εξηλεκτρισμό.

Η πισωκίνητη Giorgio ανακοινώθηκε το 2014 μετά από σημαντική επένδυση, με την FCA να σκοπεύει τότε να τη χρησιμοποιήσει σε 15 διαφορετικά μοντέλα με τα σήματα των Alfa Romeo, Maserati, Dodge, Chrysler και Jeep. Τελικά τα σχέδια δεν υλοποιήθηκαν και τα μοναδικά μοντέλα που βασίζονται στην Giorgio πέρα από τις Giulia (2015) και Stelvio (2016) είναι τα επερχόμενα Jeep Grand Cherokee (2021) και Maserati Grecale (2022).

Ο Jean-Philippe Imparato δήλωσε πως τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo θα χρησιμοποιήσουν την αρχιτεκτονική STLA-large της Stellantis, την οποία θα δούμε επίσης στην επόμενη γενιά πολυτελών σεντάν και SUV της Maserati: «Δουλεύουμε πάνω στη μεγάλη πλατφόρμα της Stellantis και δεν θα χρησιμοποιήσουμε ξανά την Giorgio. Πρέπει να εκμεταλευτούμε από το μεγάλο όγκο παραγωγής ώστε να χρησιμοποιήσουμε κάθε πιθανή ευκαιρία και να φέρουμε μια ηλεκτρική γκάμα στην Alfa Romeo, αλλά πάντοτε με το ύφος της Alfa Romeo».

Alfa Romeo Tonale

Εκτός απο τα νέα για τις πλατφόρμες, ο Imparato επιβεβαίωσε τις φήμες για τρίμηνη καθυστέρηση στην πρεμιέρα της Alfa Romeo Tonale: «Η Tonale είναι το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Alfa Romeo, οπότε πρέπει να κάνουμε δουλειά πολύ υψηλού επιπέδου. Όταν βλέπεις ότι η Ευρώπη σε αναγκάζει σε μείωση εκπομπών COκατά 60% μέχρι το 2030, αυτό σημαίνει πως αν δεν εξηλεκτριστείς είσαι νεκρός. Με τη Stellantis έχουμε το πλεονέκτημα να εξοπλίσουμε την Tonale με τεχνολογικές αναβαθμίσεις, οπότε αποφάσισα πως πρέπει να το κάνουμε αμέσως».

H έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo Tonale με υπεύθυνο εξωτερικού σχεδιασμού τον Αλέξανδρος Λιώκης (όπως και του πρωτοτύπου), θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Jeep Compass με σύστημα Plug-in Hybrid. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2022 και θα κάνει το εμπορικό της ντεμπούτο το καλοκαίρι του 2022.

«Πιστεύω πως αυτό που πρέπει να διορθώσουμε είναι το να μην αλλάζουμε στρατηγική διαρκώς - χρειαζόμαστε σταθερότητα. Αυτό που κάνουμε είναι να οργανώσουμε ένα σχέδιο για πάνω από δέκα χρόνια, με τα project των πρώτων πέντε ετών να είναι ήδη σχεδιασμένα και επικυρωμένα. Όταν αυτό ολοκληρωθεί δεν θα αλλάξουμε. Μετά από την παρουσίαση της Tonale θα κάνουμε μια ετήσια παρουσίαση του στρατηγικού πλάνου, συμπεριλαμβανομένου του πλήρη εξηλεκτρισμού της γκάμας, αλλά δεν θέλω να παρουσιάσω ένα πενταετές πλάνο τώρα γιατί δεν θέλω να κάνω υποσχέσεις που μπορεί να μην τηρηθούν».

Τέλος, ο CEO της Alfa Romeo ανακοίνωσε πως όλα τα μελλοντικά μοντέλα της ιταλικής φίρμας θα είναι είτε εξηλεκτρισμένα είτε αμιγώς ηλεκτρικά. Ένα από αυτά θα είναι και το B-SUV της Alfa Romeo που θα παράγεται στην Πολωνία, μαζί με τις επόμενες γενιές των FIAT 500X και Jeep Renegade, και φημολογείται πως θα ονομάζεται Brennero.

[Πηγή: ForbesAutoNews μέσω Carscoops]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube