Αγριεύει το Ariel Nomad 2 με 309 ίππους και το μοτέρ του Focus ST
Δεύτερη γενιά για το λατρεμένο Ariel Nomad κι όλα είναι εξελιγμένα στον υπερθετικό βαθμό.
Το Ariel Nomad επιστρέφει με νέα γενιά που θα ενσωματώνει ολοκαίνουργιο σασί. Το χωμάτινο «αδερφάκι» του Atom θα χρησιμοποιεί κινητήρα 300+ ίππων από το Ford Focus ST.
Το Ariel Nomad 2 θα έχει και περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους. Μη φανταστείτε κάτι τρελό, μιλάμε για ένα ζευγάρι λασπωμένες μπότες. Κι άλλο ένα για τον συνοδηγό.
Η Ariel υπόσχεται ότι τα πάντα είναι καινούργια και καλύτερα. Αλλά έτσι κι αλλιώς, ποτέ δεν έλειπε η διασκέδαση σε όποιον οδηγούσε κάποιο μοντέλο της
Η Ariel ισχυρίζεται ότι μόνο τρία εξαρτήματα έχουν μεταφερθεί από την πρώτη γενιά κι όλα τα υπόλοιπα είναι εντελώς καινούργια. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 48 mm και τα μετατρόχια έχουν διευρυνθεί κατά 50 mm.
Ένα από τα κυριότερα όπλα του Ariel Nomad 2 είναι η υιοθέτηση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα EcoBoost των 2,3 lt από το Focus ST, αντικαθιστώντας το ατμοσφαιρικό μοτέρ της Honda, που φορούσε η πρώτη γενιά.
Παράγει έως και 309 ίππους και 518 Nm, χάρη στη διαφορετική χαρτογράφηση της ECU από την Ariel. Αυτό το καθιστά πιο ισχυρό από το αρχικό Nomad, αλλά λιγότερο δυνατό από το περιορισμένης παραγωγής Nomad R των 340 ίππων.
Η χωρητικότητα καυσίμου έχει αυξηθεί κατά 40% στα 70 lt, παρέχοντας αυτονομία έως και 885 km για να μπορείτε να χαθείτε στας εξοχάς.
Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς είτε μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, είτε ενός 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου της Quaife. Σε κάθε περίπτωση, συνεργάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το σπριντ 0-60 mph (0-97 km/h) ολοκληρώνεται σε 3,4”. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 216 km/h, υπεραρκετά για ένα τόσο εκτεθειμένο όχημα.
Το παχύτερο σωληνωτό πλαίσιο έχει απλούστερο σχεδιασμό και προσφέρει 60% αυξημένη στρεπτική ακαμψία. Τα διπλά ψαλίδια διατίθεται στάνταρ με coil-over αμορτισέρ της K-Tech κι ελατήρια της Eibach. Προαιρετικά, μπορούν να αντικατασταθούν με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Ohlins TTX ή της Bilstein.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Χωμάτινα σούπερκαρ: Ford F-150 Raptor vs Ariel Nomad [video]
Τα φρένα έχουν μεγαλώσει, με ρυθμιζόμενη κατανομή εμπρός/πίσω κι υδραυλικό χειρόφρενο. Για να διευκολύνει τη ζωή του οδηγού, το Ariel Nomad 2 διαθέτει launch control, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης κι ABS. Ανάλογα με το τερέν, μπορεί να τοποθετηθεί μια σειρά διαφορετικών ζαντών κι ελαστικών, διαμέτρου 16 έως 18 ιντσών.
Ο Simon Saunders, διευθυντής της Ariel, δήλωσε ότι το Nomad 2 είναι ένα αυτοκίνητο που «μπορεί να οδηγηθεί με την ίδια άνεση μέχρι τα μαγαζιά και σε μια ειδική διαδρομή του WRC». Προσθέτοντας ότι η κατευθυντήρια αρχή στην εξέλιξή του ήταν να φέρνει το χαμόγελο στα χείλη του οδηγού.
Με περισσότερες από 100 επιλογές, το Ariel Nomad 2 είναι η χαρά του custom. Κάθε μονάδα θα είναι κατασκευασμένη από έναν μόνο τεχνικό, ακριβώς στα γούστα του πελάτη. Πρόκειται βέβαια για ακριβό παιχνίδι, που ξεκινά από £67.992 (€80.600) στη Μεγάλη Βρετανία.