Το Neta S θα μας κάνει να ξαναερωτευτούμε τα στέισον
Το Hunting Edition αποτελεί τη βάγκον εκδοχή του σεντάν Neta S κι είναι πανέμορφο.
Με την ευφάνταστη ονομασία Hunting Edition, σας παρουσιάζουμε τη στέισον έκδοση του Neta S. Ενός κινεζικού σεντάν που δημιουργήθηκε για να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3 και το Model S.
Με την προσθήκη του επιπλέον όγκου, το οπτικό αποτέλεσμα του Neta S Hunting Edition είναι εξαιρετικά καλαίσθητο. Στα δικά μας μάτια, αν μας ρωτάτε, πιο αρμονικό από την αντίστοιχη 5μετρη μπερλίνα. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης τα κινητήρια σύνολα, που δεν είναι μόνο 100% ηλεκτρικά.
Υδραυλικός; Νεκροφόρα; Κανείς δεν θα τολμήσει να ξανακάνει αντίστοιχα σχόλια αν σας δει πίσω από το τιμόνι του βάγκον Neta S Hunting Edition
Ξεκινώντας από την EV γωνιά, το Neta S προσφέρεται σε μια πισωκίνητη εκδοχή, με έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος. Αποδίδει 230 ίππους, αλλά περισσότερο ενδιαφέρον έχει η 4κίνητη έκδοση. Φέρει δύο ηλεκτρομοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, με συνδυαστική απόδοση 461 ίππους. Και μπαταρία που φτάνει έως τις 91 kWh.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ανανεωμένο Tesla Model 3 έγινε νεκροφόρα, τι πιο ταιριαστό;
Για όποιον θέλει τον ταχύτατο ανεφοδιασμό και την πληθώρα των πρατηρίων υγρών καυσίμων, το Neta S προσφέρεται κι ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό. Ο σωστός τεχνικός όρος είναι «EREV» κι όχι «PHEV», μιας κι ο θερμικός κινητήρας επιτελεί ρόλο γεννήτριας και δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση σύνδεσή του με τους τροχούς.
Έτσι, ένας 4κύλινδρος 1,5 lt και 95 ίππων αναλαμβάνει να φορτίζει μια μπαταρία 31.71 ή 43.88 kWh, ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξετε. Αυτή τροφοδοτεί με ενέργεια το πίσω ηλεκτρομοτέρ των 230 ίππων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα BMW i5 Touring είναι διακριτική, αλλά πανίσχυρη με 600 ίππους
Κατά το αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών CTLC, το πανέμορφο στέισον θα καλύψει έως και 185 km πριν εκκινήσει τον θερμικό κινητήρα. Εφόσον βέβαια ξεκινάτε με πλήρως φορτισμένη μπαταρία.
Δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την κινεζική εταιρεία για διαφορετικές επιδόσεις σε σχέση με το σεντάν Neta S. Θυμίζουμε ότι εκείνο επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,9” κι ακινητοποιείται σε 33 m.
Τη στιγμή που η 10ετούς πορείας φίρμα διατυμπανίζει με καμάρι ότι περνάει το τεστ του ταράνδου με 80 km/h.