To νέο Toyota MR2 θα φοράει το 300άρι μοτέρ της GR Corolla
Πανέμορφο, με 300 PS, αλλά δύσκολα θα πουληθεί εκτός της ιαπωνικής αγοράς.
Πιο κοντά από ποτέ το νέο Toyota MR2 και μάλιστα με τον κινητήρα των 300 PS της GR Corolla στο κέντρο. Λέγεται όμως ότι θα πωλείται αποκλειστικά στην Ιαπωνία.
Μία μόλις ημέρα μετά από την ευχάριστη είδηση ότι ο Akio Toyoda πιέζει τα στελέχη της Toyota για μια καινούργια Celica, τώρα φαίνεται ότι κοντοζυγώνει και μια νέα γενιά Toyota MR2.
Πανέμορφο, μοτέρ-κόλαση με 300 PS στο κέντρο, πισωκίνητο, αλλά τι να το κάνεις αν πωλείται μόνο στην Ιαπωνία;
Νέα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι θα φοράει τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο G16E-GTS της Toyota. Απογειώνει τα GR Yaris και GR Corolla, αλλά στο MR2 θα φοριέται στο κέντρο του αμαξώματος. Σε αντίθεση με τα δύο 4κίνητα χάτσμπακ, εδώ η δύναμη θα κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς.
Οι φήμες για την πολυαναμενόμενη επιστροφή του MR2 κυκλοφορούν εδώ και μια αιωνιότητα. Πρόσφατα είχε ακουστεί ότι ο ιαπωνικός κολοσσός εξέλισσε ένα μικρών διαστάσεων κεντρομήχανο σπορ μοντέλο με υβριδικό κινητήρα Suzuki 1,0 lt. Με διαστάσεις που το καθιστούσαν περισσότερο ανταγωνιστικό του Daihatsu Copen παρά του Mazda MX-5.
Νεότερα ιαπωνικά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για μεγαλύτερες διαστάσεις κι αποκλειστικά θερμικό κινητήρα. Ο 1,6 lt της GR Corolla αποδίδει 304 PS και 370 Nm ροπής, νούμερα που είναι υπεραρκετά για τον χαρακτήρα του MR2. Θυμίζουμε ότι η τελευταία γενιά του φορούσε ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,8 lt με 143 PS.
Έχουμε δημοσιεύσει πολλάκις ειδήσεις σχετικά με τη φημολογούμενη επιστροφή του αγαπητού ρόουντστερ. Έξι χρόνια πριν υπήρχε η δήλωση ότι θα πλαισίωνε την ιαπωνική γκάμα, δίπλα στην GT86 και τη Supra.
Τον επόμενο χρόνο διέρρευσε ότι θα παρουσιαζόταν φορώντας τα λογότυπα της Gazoo Racing, ενώ μόλις πέρυσι κυκλοφόρησε ότι θα έρθει ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Το λυπηρό είναι ότι το ίδιο δημοσίευμα κάνει λόγο για περιορισμένη κυκλοφορία αποκλειστικά στην Ιαπωνία. Μια τέτοια κίνηση όμως δεν είναι βιώσιμη οικονομικά. Δεν εξελίσσεις ένα τόσο ιδιαίτερο μοντέλο μόνο για μία αγορά. Έτσι κι αλλιώς, η ζήτηση παγκοσμίως θα είναι τόσο μεγάλη, που η Toyota θα «υποχρεωθεί» να το διαθέσει κι αλλού.