To νέο Audi RS3 φοράει κάρμπον ημί-μπάκετ, στρίβει τάπα
Το Audi RS3 υπόκειται σε facelift κι ενώ διατηρεί την ίδια ισχύ, γίνεται καλύτερο στους επιμέρους τομείς.
Αφού σημείωσε ρεκόρ γύρου για το πιο γρήγορο μοντέλο στην κόμπακτ κατηγορία στο Nürburgring, το νέο Audi RS3 παρουσιάζεται εν πλήρει δόξα και τιμή.
Το facelift στα μέσα του κύκλου ζωής για τον 5κύλινδρο πύραυλο περιλαμβάνει την ίδια ιπποδύναμη, αλλά σαφώς πιο σπορτίφ στήσιμο κι ήπιες αισθητικές επεμβάσεις, Έτσι, το ανανεωμένο Audi RS3 φοράει ανασχεδιασμένη μάσκα με έξυπνα LED Matrix φώτα, που διαθέτουν επιλέξιμα μοτίβα.
Ομορφότερο, πιο στριφτερό και με αναβαθμισμένη καμπίνα, το καθημερινό σούπερκαρ τσέπης γίνεται ακόμα καλύτερο
Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα έχουν νέα γραφικά, ενώ για πρώτη φορά, η Audi προσφέρει το RS3 σε Daytona γκρι με ματ φινίρισμα. Η γρίλια κι ο διαχύτης είναι πάντα σε μαύρο χρώμα, είτε είναι γυαλιστερό είτε με πιο συγκρατημένη ματ εμφάνιση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Audi RS3 έριξε 5” στην BMW M2 στο Nürburgring [video]
Πιο εμφανείς αλλαγές έχουν συμβεί στην καμπίνα όπου το Audi RS3 λαμβάνει προαιρετικά κάρμπον ημί-μπάκετ καθίσματα εμπρός. Συνδυάζουν δέρμα Nappa για τα πλαϊνά με μικροΐνες στην κεντρική επένδυση και ματ κάρμπον πλάτες. Αν τα βρίσκεις κουραστικά ή ακριβά, τα κανονικά σπορ καθίσματα είναι τυλιγμένα με δέρμα Nappa και δεν χρεώνονται επιπλέον.
Μια άλλη αξιοσημείωτη αλλαγή βρίσκεται στο τιμόνι, τώρα με επίπεδο τμήμα και στην πάνω μεριά. Αλλά και μια κόκκινη ραφή στη μέση και κουμπιά για γρήγορη επιλογή ορισμένων λειτουργιών οδήγησης. Κόκκινες πινελιές ξεπροβάλλουν και στους αεραγωγούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Μεγάλη Κόντρα: Audi RS3 vs A45 AMG vs Type R vs Golf R vs Focus RS [video]
Για όποιον μεγάλωσε με αφίσα της Deltona στο δωμάτιό του, λογικά θα επιλέξει το 5θυρο RS3 Sportback. Όποιος προτιμά τον επιπλέον χώρο αποσκευών και την εμφάνιση μιας μπερλίνας, υπάρχει κι η 4θυρη έκδοση.
Το καινούργιο RS3 διατηρεί τον ένδοξο 5κύλινδρο 2.5 TFSI που συνεχίζει να παράγει 400 ίππους και 500 Nm. Το αφεντικό της Audi Sport, Sebastian Grams, έχει αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας ισχυρότερης έκδοσης πριν από το τέλος αυτής της γενιάς, η οποία θα σηματοδοτήσει το τέλος του 5κύλινδρου σε σειρά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Škoda Superb με μοτέρ RS3 720 ίππων στην Autobahn [video]
Αν και δεν υπάρχει περισσότερη ισχύς από το παρελθόν, η γερμανική εταιρεία έχει εστιάσει στην οδική συμπεριφορά. Για αυτό και προέκυψε το ρεκόρ στην Πράσινη Κόλαση, όπου το ανανεωμένο μοντέλο έριξε 7,5” στον προκάτοχό του. Με brake torque vectoring, RS ανάρτηση που προαιρετικά περιλαμβάνει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, κεραμικά φρένα και προηγμένο αλγόριθμο για τα ηλεκτρονικά συστήματα οδήγησης, το νέο Audi RS3 εμπνέει περισσότερη σιγουριά από το μοντέλο που αντικαθιστά.
Και μπορεί να γίνει και πιο υπερστροφικό, αν το θελήσει ο χειριστής. «Χάρη στο fine-tuning — συμπεριλαμβανομένου του brake torque vectoring — το νέο RS3 είναι πιο πρόθυμο στην είσοδο. Πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να τοποθετηθεί νωρίτερα κι ήδη από το άπεξ είναι έτοιμο για να πατήσεις τέρμα γκάζι», είχε δηλώσει ο Frank Stippler, οδηγός αγώνων κι αρχιδοκιμαστής που σημείωσε το ρεκόρ.
«Το αποτέλεσμα είναι ότι έχεις λιγότερες μοίρες στο τιμόνι από την κορυφή έως την έξοδο της στροφής, κάτι που οδηγεί σε λιγότερη ολίσθηση και νωρίτερη επιτάχυνση. Άρα περισσότερη ταχύτητα σε κάθε επόμενη ευθεία». Ωραία πράγματα. Αν θες κι εσύ να επαληθεύσεις το ρεκόρ, διατίθενται κατά παραγγελία τα ημί-σλικ Pirelli P Zero Trofeo R. Στη γερμανική αγορά, το RS3 Sportback ξεκινάει από τα €66.000, ενώ το 4θυρο από τα €68.000.