Mercedes-AMG GT 63 Pro, αγριεύει κι ετοιμάζεται για πίστα

Mercedes-AMG GT 63 Pro, αγριεύει κι ετοιμάζεται για πίστα

Η GT 63 Pro έχει περισσότερη ισχύ και ροπή, καλύτερη αεροδυναμική, αναβαθμισμένα φρένα και βελτιωμένη ψύξη. Τι άλλο να ζητήσεις για την πίστα;

Με πλήρη ονομασία GT 63 Pro 4Matic+, το πιο πρόσφατο δημιούργημα της Mercedes-AMG απευθύνεται σε όσους θέλουν καλύτερες επιδόσεις στην πίστα. Παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood κι υπόσχεται 612 ίππους, αλλά και ψαγμένη αεροδυναμική.

Η GT 63 Pro ξεχωρίζει από την επιθετική μπροστινή όψη που έχει μεγαλύτερες εισαγωγές, καθώς και πρόσθετα πτερύγια από ανθρακονήματα. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το ενεργό σύστημα ελέγχου αέρα AirPanel, το οποίο συμβάλλει στη μείωση της αεροδυναμικής ανύψωσης στον μπροστινό άξονα κατά πάνω από 30 kg. 

H ιδανική GT για την πίστα φέρει τις κατάλληλες περιποιήσεις της AMG

GT63 Pro

Οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εκεί, καθώς το γερμανικό κουπέ έχει σταθερή πίσω αεροτομή, ενώ το μπροστινό σπόιλερ, ο πίσω διαχύτης και τα πλαϊνά μαρσπιέ είναι επίσης από κάρμπον. Μπορείτε να παραγγείλετε την GT 63 Pro σας είτε με ελαστικά Michelin Pilot Sport 5 είτε Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Σε κάθε περίπτωση, θα είναι διαστάσεων 295/30 ZR21 μπροστά και 305/30 ZR21 πίσω.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Brabus Rocket 1000 απογειώνει την GT 63 SE με 1.000 PS

Υποστηρίζονται από ένα σύστημα πέδησης που διαθέτει τα «μεγαλύτερα κεραμικά φρένα που διατίθενται αυτή τη στιγμή από τη Mercedes-AMG». Έχουν διαστάσεις 420 mm μπροστά και συνεργάζονται με 6πίστονες δαγκάνες.

GT 63 Pro

Η ισχύς παρέχεται από τον twin-turbo V8 των 4,0 lt που αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm. H αύξηση σε σχέση με τη βασική GT63 είναι 27 ίπποι και 50 Nm. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο EV αντικαταστάτης της Mercedes-AMG GT 63 θα έχει 1.000 PS

Με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και 9άρι αυτόματο κιβώτιο, το θηριώδες κουπέ επιταχύνει από στάση στα 60 mph (97 km/h) σε 3,1”, όσο δηλαδή κάνει κι η απλή έκδοση. Η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί από τα 315 στα 317 km/h.

GT63 Pro

Αλλά η GT 63 Pro 4Matic+ είναι πολλά παραπάνω από επιδόσεις στην ευθεία. Μπορείτε να τη «λιώνετε» στην πίστα, χάρη στα επιπλέον ψυγεία για το μοτέρ, το κιβώτιο και τα διαφορικά. Οι σχεδιαστές τροποποίησαν επίσης τα πτερύγια κάτω από το αμάξωμα και τους αεραγωγούς των φρένων για «να βελτιστοποιήσουν τη ροή του αέρα στα φρένα, γεγονός που αποτρέπει τις υπερβολικές θερμοκρασίες». Πιέστε άφοβα λοιπόν. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Kai Havertz της Arsenal, μας ξεναγεί στην προσωπική του GT 63 S [video]

Ο Michael Schiebe, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes-AMG GmbH, δήλωσε: «Αν θέλετε να απολαμβάνετε την AMG GT σας και στην πίστα, εκτός από τον δρόμο, η GT 63 Pro είναι η ιδανική επιλογή». 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube