Maserati GT2 Stradale, ισορροπεί ανάμεσα σε δρόμο και πίστα

Maserati GT2 Stradale, ισορροπεί ανάμεσα σε δρόμο και πίστα

Η GT2 Stradale είναι μια πιο αθλητική MC20, με επιρροές από την αγωνιστική έκδοση.

Αν θεωρείς υπερβολική την αποκλειστικά πιστάδικη MCXtrema και θες κάτι λίγο πιο ήπιο, η Maserati GT2 Stradale είναι αυτό που ψάχνεις.

Βασίζεται στην MC20 κι αντλεί πολλά στοιχεία από την αγωνιστική GT2. Διαθέτει σχεδίαση εμπνευσμένη από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα και ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα. Όλα αυτά προσδίδουν στην GT2 Stradale downforce που φτάνει τα 500 kg στα 280 km/h.

Μια Maserati οφείλει να ισορροπεί ανάμεσα στην πολυτέλεια και την αγωνιστική αίσθηση. Η GT2 Stradale το πετυχαίνει απόλυτα

GT2 Stradale

Στο εσωτερικό, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει αν θέλει πολυτελή καθίσματα ή κάρμπον μπάκετ με ζώνες πολλαπλών σημείων. Το νέο τιμόνι έχει ενσωματωμένα LED φώτα που αναβοσβήνουν πάνω από τις 5.500 rpm, όταν επιλέγεις τα προγράμματα Sport και Corsa, ώστε να ξέρεις πότε θα ανεβάσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Maserati MC20 απογοητεύει στο Nürburgring [video]

Το ανθρακόνημα ξεχειλίζει σε μια καμπίνα που ακροβατεί με χάρη ανάμεσα στο πολυτελές και στο αγωνιστικό. Αν περίμενες κάποιο γυμνό μοντέλο, θα απογοητευείς. Η θέση της ασύρματης φόρτισης έχει μεγαλώσει, ώστε να χωρούν τα όλο και μεγαλύτερα smartphones της σήμερον. Ψηφιακός πίνακας οργάνων κι infotainment 10,25" συμπληρώνουν την εικόνα, ενώ το ηχοσύστημα μπορεί να εξοπλιστεί με έως 12 ηχεία.

GT2 Stradale

Αλλά δεν θα αγοράσεις μια GT2 Stradale επειδή χωράει το κινητό σου, αλλά για τις κρυφές της χάρες. Έχει χάσει 60 kg, ενώ ο twin-turbo V6 των 3,0 lt αποδίδει πλέον 640 ίππους και 720 Nm. 

Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς κι επιτρέπει στην GT2 Stradale να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 2,8”. Και να σταματά να επιταχύνει στα 324 km/h.

GT2 Stradale

Εκτός από τις αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το αυτοκίνητο διαθέτει ανάρτηση εστιασμένη στην πίστα κι ισχυρότερο σύστημα πέδησης της Brembo με μεγαλύτερα κάρμπον δισκόφρενα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τίτλοι τέλους για Maserati Quattroporte και Levante με τον V8

Για όποιον δεν αρκείται σε αυτά, υπάρχουν δύο διαφορετικά πακέτα επιδόσεων. Το πρώτο προσθέτει ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης κι ημί-σλικ ελαστικά της Michelin. Συνδυάζονται με μοναδικές βαθμονομήσεις του ABS, του ESC και του MSP.

GT2 Stradale

Οι πελάτες που αναζητούν κάτι ακόμα πιο ακραίο μπορούν να κάνουν αναβάθμιση στο πακέτο Performance Plus. Περιλαμβάνει τα προαναφερθέντα καθώς κι «άλλα χαρακτηριστικά που προέρχονται από τους αγώνες», όπως ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων και πυροσβεστήρα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube