Land Rover Defender, το facelift φέρνει ισχυρότερα μοτέρ

Land Rover Defender, το facelift φέρνει ισχυρότερα μοτέρ

Το Land Rover Defender φρεσκάρεται με κάμποσες αλλαγές στα κινητήρια σύνολα.

Land Rover Defender

Land Rover Defender, ένας λογότυπος συνώνυμος της περιπέτειας και της πολυτέλειας. Ήρθε η ώρα να φρεσκαριστεί κι οι αλλαγές στα κινητήρια σύνολα είναι σημαντικά περισσότερες από αυτές που συνηθίζονται σε ένα facelift.

Έτσι, το ανανεωμένο Land Rover Defender χάνει μία θέση στη μακρύτερη έκδοση 130, αποκτά ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα, ενώ οι εκδόσεις βενζίνης αποκτούν δύο παραπάνω κυλίνδρους.

Μείον ένα κάθισμα, αλλά πλέον V8 μοτέρ για το ανανεωμένο θηρίο

Land Rover Defender

Η ανανέωση έρχεται τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία της γενιάς L663 κι εισάγει περισσότερο μηχανολογικές παρά αισθητικές διαφορές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Λασπομαχίες για Jeep Wrangler με Defender και Grenadier [video]

Έτσι, ο κινητήρας ντίζελ D300 έχει αντικατασταθεί με τον πιο ισχυρό D350. Όπως προμηνύει και το αριθμητικό σκέλος της ονομασίας, το Land Rover Defender καρπώνεται πλέον 350 αντί για 300 ίππους, ενώ κι η ροπή έχει αυξηθεί κατά 50 Nm και φτάνει τα 700.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Land Rover Defender 90 D300 MHEV

Δεν έχουμε ακόμα επίσημα νούμερα επιδόσεων, αλλά αναμένουμε ταχύτερο 0-100 από τα 7,0 που ίσχυε προηγουμένως. 

Land Rover Defender

Αντίστοιχα, ο 6κύλινδρος Ingenium βενζίνης στην έκδοση P400 αντικαταστάθηκε από μια έκδοση 425 ίππων του κομπρεσοράτου V8 των 5,0 lt.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Land Rover ετοιμάζει και ένα μικρότερο Defender

Εν τω μεταξύ, η PHEV έκδοση του Defender παραμένει με τον 4κύλινδρο κινητήρα των 2,0 lt, αντί για το 3κύλινδρο μοτέρ που χρησιμοποιείται στο Evoque και στο Discovery Sport

Land Rover Defender

Στο εσωτερικό, τα κυριότερα νέα αφορούν το Defender 130 με τις τρεις σειρές καθισμάτων. Στη μεσαία, δεν έχουμε πια ενιαίο κάθισμα για τρεις επιβάτες, αλλά δύο ανεξάρτητα καθίσματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Λάσπη, πέτρες και γκλαμουριά: 70 χρόνια Land Rover Defender

Έτσι, οι δύο επιβάτες θα κάθονται πολύ πιο άνετα, ενώ ο κενός χώρος ανάμεσα προσφέρει ευκολότερη πρόσβαση στα τρία πίσω καθίσματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι «πολυθρόνες» της μεσαίας σειράς είναι θερμαινόμενες κι αεριζόμενες. 

Land Rover Defender

Στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού, ακόμα και τα καθίσματα της τρίτης σειράς είναι θερμαινόμενα, ενώ ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει από πληθώρα εξατομικευμένων συνδυασμών για να φέρει το αυτοκίνητο ακριβώς στα γούστα του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Land Rover Defender στη μάχη κατά του κορονοϊού [video]

Σε επιλεγμένες αγορές, θα προσφέρεται κι η νέα έκδοση «Sedona», αποκλειστικά με το αμάξωμα 110. Φοράει κόκκινη βαφή κι αυτοκόλλητο στο καπό που απεικονίζει το βραχώδες έδαφος της ομώνυμης πόλης της ερήμου στην Αριζόνα. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube