FIAT: θα χτυπήσουμε τους Κινέζους με το ηλεκτρικό Panda

FIAT: θα χτυπήσουμε τους Κινέζους με το ηλεκτρικό Panda

Με το ίδιο νόμισμα είναι αποφασισμένη να πληρώσει η FIAT τους Κινέζους κατασκευαστές: με ένα προσιτό, έξυπνο μικρό ηλεκτρικό: το νέο Panda EV!

Fiat Concept Centoventi

Η FIAT θέλει να κάνει τη ζωή δύσκολη για τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που στοχεύουν να κατακτήσουν τις ευρωπαϊκές αγορές. Υπόσχεται να το πετύχει με το ολοκαίνουργιο κι αμιγώς ηλεκτρικό Panda.

Η έκδοση παραγωγής του Centoventi, του πανέμορφου πρωτότυπου του 2019, πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο της του χρόνου, στοχεύοντας σε χαμηλές τιμές κι ακολουθώντας τα βήματα των προκατόχων του.

Το νέο ηλεκτρικό FIAT Panda θα επικεντρωθεί στα βασικά, με παρόμοιο τρόπο με το αρχικό μοντέλο της δεκαετίας του '80.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στην La Repubblica, ο Διευθύνων Σύμβουλος της FIAT, Olivier Francois, μοιράστηκε τις σκέψεις του για το επερχόμενο μοντέλο. Όπως αναφέρει το Quattroruote, ο Francois δήλωσε ότι η FIAT «μπορεί και πρέπει να εξελίξει μια λύση που να βάλει σε δύσκολη θέση τους Κινέζους», βασισμένη στο πρωτότυπο Centoventi.

Fiat Concept Centoventi

Το αφεντικό της FIAT είπε ότι το νέο ηλεκτρικό Panda θα αναβιώσει τις αρχές των προηγούμενων γενεών, υιοθετώντας μια προσέγγιση «less-is-more». Πρόσθεσε ότι το EV θα επικεντρωθεί στα «βασικά» αντί να είναι πολυτελές, με παρόμοιο τρόπο με το Panda πρώτης γενιάς του Giugiaro από τη δεκαετία του '80.

Σκεφτείτε ότι ως ένα ιταλικό Dacia Spring, προφανώς πιο χαριτωμένο και με περισσότερο στιλ. Ο στόχος είναι να προσφέρεται σε «χαμηλότερο κόστος» σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του, παρά το γεγονός ότι θα παράγεται στην Ευρώπη και πιθανώς στην Ιταλία.

Fiat Concept Centoventi

Τα ιταλικά μέσα αναφέρουν ότι το νέο FIAT Panda θα συνδέεται στενά με το επερχόμενο ηλεκτρικό Citroën C3 και θα βασίζεται είτε τη δοκιμασμένη πλατφόρμα eCMP είτε στην πιο εξελιγμένη STLA Small της Stellantis. Το γαλλικό σουπερμίνι αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του μέσα στον μήνα που διανύουμε, αρχικά σε EV έκδοση, με τη Citroën να υπόσχεται τιμή εκκίνησης κάτω από το όριο των €25.000.

Κάπου εκεί έχει υποσχεθεί η Renault ότι θα τιμάται και το νέο 5 που θα κυκλοφορήσει επίσης το 2024, αλλά και το VW ID.2 που θα ακολουθήσει το 2025. Μένει να δούμε αν το FIAT Panda θα καταφέρει να τιμολογηθεί χαμηλότερα από τα προαναφερθέντα μοντέλα, καθώς αυτό θα ήταν ο μόνος τρόπος να αποτελέσει πραγματική απειλή για τις φθηνότερες κινεζικές κατασκευές.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube