Αναβάθμιση Mazda MX-30 για ταχύτερη φόρτιση
Η εταιρεία από τη Hiroshima ενημερώνει το πρώτο της 100% ηλεκτρικό μοντέλο, το Mazda MX-30: Νέα χρώματα για το εσωτερικό και το αμάξωμα, αλλά κυρίως βελτίωση στην απόδοση φόρτισης -κάτι πολύ ευπρόσδεκτο.
Το Mazda MX-30 που λανσαρίστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά μόλις τον Σεπτέμβριο του 2020 (διαβάστε τη δοκιμή του, εδώ), ήδη υπόκειται σε μια μικρή ενημέρωση. Στο λανσάρισμά του, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα τη Hiroshima επαινέθηκε για την ποιότητα κύλισης και τον ιδιόρρυθμο σχεδιασμό του (αντίθετα ανοιγόμενες πίσω πόρτες), αλλά επίσης επικρίθηκε για τη μικρή μπαταρία του και τις περιορισμένες επιλογές φόρτισης.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας του Mazda MX-30 παραμένει -δυστυχώς- αμετάβλητη, εξακολουθεί να διαθέτει ονομαστική χωρητικότητα μόνο 35,5 kWh. Ενεργειακή πυκνότητα που περιορίζει την αυτονομία του κατά WLTP στη μέτρια τιμή των 200 km. Ωστόσο, η απόδοση φόρτισης θα είναι βελτιωμένη, έτσι ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε στον δρόμο πιο γρήγορα ύστερα από το άδειασμα εξάντληση της μπαταρίας.
Συγκεκριμένα, ο ενσωματωμένος φορτιστής του Mazda MX-30 θα μπορεί πλέον να φορτίζει τριφασικά με 11 kW (σε σύγκριση με το μονοφασικό και τα 6,6 kW προηγουμένως). Επιπλέον, ο μέγιστος ρυθμός DC αυξάνεται σε ισχύ από τα 40 στα 50 kW. Γεγονός που μειώνει τον χρόνο φόρτισης κατά δέκα λεπτά από το 10% στο 80% σε ταχυφορτιστή, κατεβάζοντάς τον στα 26 λεπτά.
Επιπλέον, οι Ιάπωνες παρουσιάζουν για το Mazda MX-30 νέα χρώματα για το εσωτερικό (μαύρο με γκρι και λευκές πινελιές, σε συνδυασμό με σκούρο καφέ) και για το αμάξωμα (μαύρο και χρώμα της άμμου).
Τέλος, το Mazda MX-30 εξοπλίζεται και νέο ηλεκτρονικό ήχο οδήγησης που, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, επιτρέπει στον οδηγό να εκτιμήσει καλύτερα τη ροπή που αποδίδει ο ηλεκτροκινητήρας.
Το ανανεωμένο Mazda MX-30 αναμένεται να βρίσκεται στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες τον προσεχή Ιούλιο.