Mercedes-Benz 300 SL Roadster ερείπιο θα πιάσει ένα εκατομμύριο
Τι κι αν βρίσκεται σε οικτρή κατάσταση; Σημασία έχει ότι η Mercedes-Benz 300 SL Roadster σώζεται, οπότε και θα πουληθεί αδρά.
Οι RM Sotheby's ανακοίνωσαν τη «The Junkyard: The Rudi Klein Collection», την πιο μυστική συλλογή στον κόσμο, κρυμμένη για γενιές. Όπου φωλιάζει και μια Mercedes-Benz 300 SL Roadster, η οποία ενδέχεται να αγγίξει το $1 εκατομμύριο.
Ο Klein μετανάστευσε από τη Γερμανία στις ΗΠΑ κι ίδρυσε την Porsche Foreign Auto το 1967. Συγκέντρωσε μια μεγάλη προσωπική συλλογή αυτοκινήτων και παρά το γεγονός ότι πέθανε το 2001, η οικογένειά του κράτησε το αυτοκίνητα μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα για περισσότερα από 20 χρόνια. Αρκετά είναι σε φρικτή κατάσταση, αλλά η συγκεκριμένη 300 SL Roadster μπορεί να σωθεί.
Ναυάγιο αλλά θα πιάσει πολύ καλά χρήματα. Κι όταν ετοιμαστεί, εκεί πια θα δούμε ποσά που θα τρίβουμε τα μάτια μας
Το γερμανικό κλασικό μοντέλο βρίσκεται σε αξιολύπητη κατάσταση, αλλά αυτό δεν θα το εμποδίσει να δημοπρατηθεί από $800.000 (€724.000) έως $1.000.000 (€905.000). Φέρει αριθμό πλαισίου 7500173 κι είναι ένα από τα 554 SL Roadster που κατασκευάστηκαν το 1957.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Καμένη και σκουριασμένη Ferrari 500 Mondial. Και; Πουλήθηκε για €1,72 εκατομμύρια!
Αρχικά ήταν βαμμένο σε κόκκινο Fire Engine, αλλά δεν κάνει καμία διαφορά αφού το αρχικό χρώμα έχει φθαρεί εντελώς. Το αυτοκίνητο του Klein είναι πιο ποθητό στους κύκλους των συλλεκτών καθώς είναι ένα από τα μόλις 30 μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με τροχούς Rudge από το εργοστάσιο. Επίσης, έχει μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης με 3,42:1.
Οι RM Sotheby's αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο βγήκε από το εργοστάσιο τον Σεπτέμβριο του 1957 και παραδόθηκε στον αρχικό του ιδιοκτήτη στο Kitzingen της Γερμανίας. Περιορισμένες πληροφορίες είναι γνωστές για το ιστορικό ιδιοκτησίας του, αλλά διατηρεί τους εργοστασιακούς αριθμούς πλαισίου και κινητήρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων φαίνεται να έχει αντικατασταθεί και το οδόμετρο δείχνει 17.873 km.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Από τη Mercedes-Benz 300 SL Roadster στην Mercedes-AMG GT C Roadster [video]
Η αποκατάσταση δεν θα είναι φθηνή, αλλά είναι σίγουρα δυνατή και προφανώς θα αξίζει το οικονομικό όφελος. Είναι πολύ σημαντικό ότι το αμάξωμα είναι ίσιο. Η καμπίνα είναι σε αντίστοιχη κατάσταση: Διατηρεί όλα τα αυθεντικά εξαρτήματά της, αλλά έχει επίσης απεγνωσμένη ανάγκη από φροντίδα. Μεγάλο μέρος του εσωτερικού είναι ντυμένο με κόκκινο δέρμα, αλλά έχει φθαρεί πολύ με τις δεκαετίες και χρειάζεται αρκετή δουλειά.