Mazda EZ-6, το «6άρι» μπαίνει στην πρίζα με έως 258 ίππους

Mazda EZ-6, το «6άρι» μπαίνει στην πρίζα με έως 258 ίππους

Το Mazda EZ-6 θα προσφέρεται τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, όσο και σε επαναφορτιζόμενη υβριδική 218 ίππων.

Το ολοκαίνουργιο Mazda EZ-6 αποτελεί ένα εξηλεκτρισμένο «6άρι» κι ενώ αρχικά θα διατίθεται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά, ελπίζουμε να το δούμε και στα καθ' ημάς. 

Θα προσφέρεται σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 258 ίππους, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 170 km/h. Η LFP μπαταρία χαρίζει στο Mazda EZ-6 αυτονομία 600 km, αλλά έχετε κατά νου ότι πρόκειται για το γαλαντόμο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών.

Ενώ το «6άρι» έχει παύσει να πωλείται στην Ιαπωνία, μας ξανασυστήνεται μέσω Κίνας με εναγκαλισμό με την πρίζα

Mazda EZ-6

Οι πελάτες που αγχώνονται με την ιδέα της φόρτισης, θα μπορούν να επιλέξουν την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Ένας κινητήρας βενζίνης 1,5 lt αποδίδει 95 ίππους και συνεργάζεται με μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) κι έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Mazda Arata στοχεύει το Tesla Model Y, EV και με γεννήτρια

Κι εδώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 170 km/h, αλλά το προτέρημα είναι ότι η συνδυαστική αυτονομία ξεπερνά τα 1.000 km. Με τα αστικά km της καθημερινότητας να διανύονται ηλεκτρικά, ενώ στο ταξίδι, το φουλάρισμα βενζίνης σε λίγα λεπτά χαρίζει ξενοιασιά σε όσους δεν θέλουν να αλλάξουν στο ελάχιστο τις συνήθειές τους.

Mazda EZ-6

Θυμίζουμε ότι αντίστοιχη στρατηγική χρησιμοποιεί η Mazda και στο MX-30. Διατίθεται ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά και σε plug-in hybrid εκδοχή, με Wankel κινητήρα 75 ίππων να έχει τον ρόλο γεννήτριας και να τροφοδοτεί ηλεκτρομοτέρ 170 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από €42.637

Υπόσχεται αυτονομία 600 km και κλείνει το μάτι σε όσους καλόβλεπαν το ηλεκτρικό EX-30, αλλά θεωρούσαν λίγη την -κατά WLTP- αυτονομία των 200 km.

Mazda EZ-6

Το Mazda EZ-6 θα κυκλοφορήσει στην Κίνα πριν από το τέλος του έτους κι υπόσχεται να προσφέρει τον συνδυασμό ποιότητας και προσοχής στη λεπτομέρεια που μας έχει συνηθίσει η ιαπωνική εταιρεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δεν χρειάζεται να βιαστούμε με τα ηλεκτρικά, λέει η Mazda

Η πανοραμική γυάλινη οροφή φωτίζει όλη την καμπίνα, ενώ οι επιβαίνοντες θα καρπώνονται σύστημα infotainment 14,6 ιντσών, σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού 64 χρωμάτων κι ηχοσύστημα Sony 14 ηχείων.

Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται από την Chongqing Changan Automobile, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με το Deepal SL03.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube