Maxus eTerron 9, θα σαρώσει το ηλεκτρικό διπλοκάμπινο της MG
Με 440 ίππους, μπαταρία 102 kWh και 430 km αυτονομίας, το Maxus eTerron 9 αναμένεται να κάνει πάταγο.
Κατέφτασε ήδη στη Μεγάλη Βρετανία και να δούμε σε ποιες αγορές ακόμα θα λανσαριστεί. Είναι το Maxus eTerron 9, το ηλεκτρικό pick-up της MG κι είναι μεγαλύτερο από το Ford Ranger.
Ως ηλεκτρικό μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του, το Maxus eTerron 9 προσφέρει και μπροστινό χώρο αποσκευών, το λεγόμενο «frunk». Έχει χωρητικότητα 236 lt κι είναι πολύ χρήσιμο για να βάζεις αντικείμενα που δεν θέλεις να είναι εκτεθειμένα στην καρότσα ή σκόρπια στην καμπίνα.
Ικανοποιητική αυτονομία, χορταστικό γκάζι, αερανάρτηση, μηδενικοί τοπικοί ρύποι. Η MG φέρνει το ηλεκτρικό της διπλοκάμπινο στας Ευρώπας
Το Maxus eTerron 9 φοράει μπαταρία 102 kWh, ενώ η LFP κατασκευή της προσφέρει ακόμα περισσότερη ξενοιασιά στον επαγγελματία, αφού επιτρέπει περισσότερους κύκλους φόρτισης. Έχει 430 km θεωρητικής αυτονομίας, ενώ μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 115 kW. Αυτό σημαίνει ότι το 20-80% θα χρειαστεί περί τα 40'.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο PHEV Ford Ranger έχει περισσότερη ροπή από το Raptor
Δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, προσφέρουν τετρακίνηση και 440 ίππους, αλλά μην κάνεις ορέξεις για ωφέλιμο φορτίο πάνω από τα 620 kg, υστερώντας έναντι του θερμικού ανταγωνισμού. Ευτυχώς μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3.500 kg.
Εκεί που το Maxus δεν έχει αντίπαλο είναι στην αερανάρτηση. Προσαρμόζεται αυτόματα ώστε το αμάξωμα να παραμένει σε σωστό ύψος από το έδαφος, ανεξάρτητα από το φόρτωμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD Shark, κινεζικό PHEV pick-up με 436 ίππους και 100 km ηλεκτρικής αυτονομίας, τρέμε Raptor!
Εκτός από την εξαιρετική άνεση, η αερανάρτηση επιτρέπει στο πλήρωμα να χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 60 mm ενώ βρίσκεται σε στάση, για ευκολότερο φόρτωμα και ξεφόρτωμα.
Η Maxus θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες στις 9 Οκτωβρίου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων αναμένονται τον Ιανουάριο του 2025. Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί αλλά αναμένεται να υπερβαίνει τις £50.000 (€60.000) προ φόρων. Δεν έχουμε ακόμα επίσημη ενημέρωση για τη διάθεσή του στην ελληνική αγορά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford F-150 Lightning χάνει μόλις 3% μπαταρία στα 150.000 km
Το eTerron 9 στοχεύει περισσότερο στον επαγγελματία παρά στον χομπίστα, δηλαδή είναι πιο κοντά σε φιλοσοφία κατασκευής με το Ford F-150 Lightning παρά με το Tesla Cybertruck.