Lamborghini, λέμε «ναι!» στα υβριδικά αλλά όχι στα ηλεκτρικά

Lamborghini, λέμε «ναι!» στα υβριδικά αλλά όχι στα ηλεκτρικά

Όλη η γκάμα της Lamborghini έχει πλέον εξηλεκτριστεί. Αλλά ένα 100% ηλεκτρικό σούπερκαρ θα ήταν λάθος κίνηση, δηλώνει ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Sant'Agata Bolognese, Rouven Mohr.

Lamborghini

Πριν από περίπου πέντε χρόνια, η Lamborghini αποφάσισε να εξηλεκτρίσει ολόκληρη την γκάμα της, ως ενδιάμεσο βήμα για την πλήρη ηλεκτροκίνηση.

Εκείνη την εποχή, η υιοθέτηση αμιγώς συστημάτων μετάδοσης κίνησης φαινόταν ως ο μόνος δρόμος προς τα μέλλον. Πλέον όμως, όλο και περισσότεροι παραδοσιακοί κατασκευαστές ανακοινώνουν ότι ο πλήρης εξηλεκτρισμός θα αργήσει. Η Lamborghini δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.

Ηλεκτρικό σούπερκαρ Lamborghini; «Όχι ακόμα», λένε οι Ιταλοί, «δεν έχει έρθει η ώρα»

Lamborghini

Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Sant'Agata, Rouven Mohr, δηλώνει ότι ένα αμιγώς ηλεκτρικό σούπερκαρ δεν θα πετύχαινε. «Αυτή τη στιγμή, η αγορά δεν είναι καθόλου κατάλληλη για ένα EV, τουλάχιστον όχι για ένα ηλεκτρικό σούπερκαρ», δήλωσε ο Mohr σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Nardò, κατά την παρουσίαση της επαναφορτιζόμενης υβριδικής Urus SE.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lamborghini Urus SE, 800 ίπποι κι οικονομία χάρη στην πρίζα

«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά σούπερκαρ στην αγορά που δεν είναι πραγματικά επιτυχημένα». Λόγια που αντανακλούν ακριβώς τον προβληματισμό που εξέφρασε κι ο Mate Rimac, ο Mr Bugatti και Rimac.

Lamborghini

Είχε δηλώσει πρόσφατα ότι οι αγοραστές δεν συγκινούνται από τα ηλεκτρικά hypercars. Κι ενώ τα θερμικά μοντέλα ξεπουλούν πριν καν παρουσιαστούν, όπως η Lamborghini Revuelto, το Nevera δεν έχει την αναμενόμενη ζήτηση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί ο Mate Rimac «μετανιώνει» για το ηλεκτρικό του hypercar;

«Το Nevera είναι το ηλεκτρικό hypercar με τις περισσότερες πωλήσεις. Αλλά έχουμε παραδώσει λίγα περισσότερα από 50 αυτοκίνητα από τα συνολικά 150».

Lamborghini

Με τη γκάμα της πλήρως υβριδική, η Lamborghini βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην ακμή της τεχνολογίας κι αυτό αντανακλάται στις πωλήσεις. Και τα τρία μοντέλα της —η Revuelto, η Temerario κι η Urus — διαθέτουν πλέον κάποιου είδους ηλεκτρική υποβοήθηση. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Koenigsegg, Hennessey και Rimac ανταλλάσσουν οχήματα [video]

«Είμαι πολύ χαρούμενος με την τρέχουσα γκάμα μας, γιατί με μια υβριδική γκάμα, μπορούμε να φτάσουμε στην επόμενη δεκαετία», δήλωσε ο Mohr. «Αλλά πιστεύω επίσης ότι η Lamborghini πρέπει να κάνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, γιατί είναι μόνο θέμα χρόνου πότε θα αλλάξει η νοοτροπία της αγοράς».

Lamborghini

Η Lamborghini κατανοεί ότι ο EV καιρός πλησιάζει γοργά, γι' αυτό σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 2028. Είναι το Lanzador, αλλά δεν πρόκειται για EV υπεραυτοκίνητο, αλλά για ηλεκτρικό κουπέ SUV με 1.360 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lamborghini Lanzador, ηλεκτρικό κουπέ SUV με 1.360 ίππους [video]

«Είναι σαφές ότι μία πλήρως ηλεκτρική Lamborghini πρέπει να προκαλεί αντίστοιχο ενθουσιασμό με τα θερμικά μοντέλα μας. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι όταν παρουσιάσουμε την πρώτη ηλεκτρική Lamborghini, θα είμαστε πολύ προσεκτικοί στη διαχείριση των χαρακτηριστικών της μάρκας», λέει ο Mohr.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube