V8 426 HEMI Hellephant: Το μοτέρ των 1.014 PS ξεπούλησε σε 48 ώρες!
Παρόλο που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του τελευταίου SEMA Show 2018, μόλις τον περασμένο Απρίλιο η αμερικανική φίρμα έβαλε προς πώληση τον νέο πελατειακό κινητήρα V8 426 HEMI Hellephant.
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου SEMA Show στο Las Vegas, στο τέλος του 2018, η Mopar παρουσίασε το θηριώδες μοτέρ V8 426 HEMI Hellephant, τον πιο πρόσφατο και πιο εντυπωσιακό πελατειακό κινητήρα (crate engine - πλήρως συναρμολογημένος και έτοιμος προς χρήση). Μάλιστα έκανε την πρεμιέρα του πάνω σε ένα πρωτοφανές πρωτότυπο, βασισμένο σε ένα restomod Dodge Charger του 1968 -με την ορίτζιναλ, πρωταγωνίστρια στο φιλμ «Dirty Mary, Crazy Larry» του 1974 και από την τηλεοπτική σειρά «The Dukes of Hazzard». Μια βιτρίνα μετά-κλασικής πολυτέλειας με ένα τρομακτικό μοτέρ κάτω από το καπό… Κάτι εντελώς έξω από συνηθισμένα.
Η Mopar, η Dodge για να είμαστε ακριβέστεροι, δεν έμεινε προσκολλημένη στις ιδιαιτερότητες του παλιού Hemi, καθώς το νέο μπλοκ βασίζεται στον κινητήρα του Challenger Hellcat. Πρόκειται, όπως γνωρίζετε, για ένα V8 6.2, αλλά ρεκτιφιαρισμένο για να φτάσει στα επτά λίτρα, όπως στο παλιό, καλό 426, αλλά με διαφορετικές διαστάσεις, καθώς η διαδρομή των εμβόλων είναι μακρύτερη από του ορίτζιναλ Hemi.
Αυτό λοιπόν το τεράστιο κομπρεσαρισμένο μπλοκ αποτελεί μέρος του καταλόγου των πελατειακών μοτέρ της Mopar, του τμήματος ανταλλακτικών του ομίλου FCA, αν και δεν σχεδιάστηκε για να μπει στο μηχανοστάσιο κάποιου συγκεκριμένου μοντέλου του γκρουπ.
Παρόλο που η παρουσίασή του έγινε στο τέλος του 2018, μόλις στις 26 του εφετινού Απριλίου, κατά τη Mopar Day, η FCA άνοιξε τελικά το βιβλίο παραγγελιών του νέου μοτέρ. Ωστόσο δεν πρόλαβαν καλά καλά να περάσουν 48 ώρες και η Mopar αναγκάστηκε να κλείσει τις παραγγελίες, καθώς οι εντολές είχαν ήδη υπερβεί την προγραμματισμένη παραγωγή του κινητήρα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι είναι τούτο το «Hemi»;
Σύμφωνα με ορισμένα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, η Mopar επιβεβαίωσε ότι αυτή τη στιγμή ο κινητήρας δεν πωλείται πλέον λόγω των ειδικών χαρακτηριστικών της κατασκευής του, δεδομένου ότι συναρμολογείται στο χέρι και συνεπώς θα έχει πολύ περιορισμένη και πολύ αργή παραγωγή.
Η φίρμα δεν έχει επιβεβαιώσει προς το παρόν πόσα από αυτά τα μοτέρ είναι ήδη κλεισμένα, καθώς και πόσα είχαν προγραμματίσει αρχικά να κατασκευαστούν. Υπάρχουν όμως ορισμένες αναφορές που υποδεικνύουν ότι σχεδίαζε να φτιάξει μόλις 100 μονάδες από αυτόν το V8 Hellephant.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τοπ 30 Muscle Cars όλων των εποχών
Να θυμίσουμε ότι ο V8 426 HEMI Hellephant έχει χωρητικότητα 6.981 cc ή, όπως λέει και το όνομά του, 426 ci. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 1.014 PS και στα 1.288 Nm. Εξίσου σημαντικό είναι ότι διατίθεται στο εμπόριο με ένα κιτ τύπου «plug and play», για εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση. Το θηριώδες μοτέρ μπορεί να τοποθετηθεί ακόμη και σε αυτοκίνητα πριν από το 1976, όπως προκύπτει από την Dodge Charger του ’68 στην οποία πάνω ντεμπουτάρισε.