Τι συμβαίνει ανάμεσα σε Mercedes-Benz, Audi και Huawei;
Δημοσίευμα του Reuters, θέλει τις Mercedes-Benz, Audi και Huawei να βρίσκονται σε συζητήσεις για πιθανή συνεργασία.
Η κινεζική Huawei ζήτησε από την Mercedes-Benz και την Audi να αγοράσουν μικρά μερίδια στην εταιρεία λογισμικού και εξαρτημάτων για «έξυπνα» αυτοκίνητα, σύμφωνα με τρεις ανθρώπους με γνώση των συζητήσεων, αναφέρει δημοσίευμα του Reuters.
Η Huawei, στόχος των αμερικανικών κυρώσεων από το 2019, ευελπιστεί ότι η παρουσία ξένων επενδυτών θα βοηθήσει στην υπεράσπιση της επιχείρησης από ενδεχόμενες περαιτέρω γεωπολιτικές εντάσεις, σύμφωνα με μία από τις πηγές.
Ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι θα αποσχίσει την επιχειρηματική μονάδα Intelligent Automotive Solution (IAS), η οποία επιδιώκει να γίνει ο κυρίαρχος προμηθευτής λογισμικού και εξαρτημάτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Μέχρι στιγμής, οι Mercedes-Benz, Audi και Huawei ούτε έχουν επιβεβαιώσει αλλά ούτε έχουν διαψεύσει τις επαφές τους
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στα σκαριά συνεργασία Huawei Technologies και Changan Automobile
Πηγές έχουν δηλώσει προηγουμένως ότι η μονάδα θα αποτιμηθεί κάπου μεταξύ 28 και 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Huawei πραγματοποίησε προκαταρκτικές συνομιλίες με τη Mercedes-Benz τις τελευταίες εβδομάδες. Η μία πηγή ανέφερε ότι στη γερμανική μάρκα προσφέρθηκε ποσοστό 3 έως 5% με την αποτίμηση να αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης.
Ωστόσο, η εταιρεία από τη Στουτγάρδη δεν φαίνεται επί του παρόντος να μοιάζει τόσο ζεστή, δεδομένου ότι θέλει να παραμείνει υπεύθυνη για το λογισμικό της, ώστε να διατηρήσει την premium θέση της μάρκας της και όχι να το αναθέσει σε έναν προμηθευτή.
Το επίπεδο ενδιαφέροντος της Audi για την προσφορά της Huawei δεν μπορούσε να προσδιοριστεί άμεσα. Ωστόσο, δύο από τις πηγές δήλωσαν ότι η Audi και η Huawei σχεδιάζουν μια συνεργασία για την ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης για την Audi.
Οι τεχνολογίες αυτές θα χρησιμοποιηθούν σε οχήματα για την κινεζική αγορά από το 2025 και τα οποία θα κατασκευάσει η επιχείρηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με τον όμιλο FAW.
Ας μην ξεχνάμε ότι η VW ήδη συνεργάζεται με την αυτοκινητοβιομηχανία Xpeng και τον σχεδιαστή τσιπ αυτόνομης οδήγησης Horizon Robotics για την ανάπτυξη έξυπνων και συνδεδεμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ειδικά για την Κίνα.
Η Audi έχει επίσης συνεργαστεί με την SAIC για την ανάπτυξη ηλεκτρικών σε μια κατηγορία για την κινεζική αγορά στην οποία δεν είχε προηγουμένως παρουσία.
Ο Richard Yu, ο οποίος επιβλέπει την επιχείρηση "έξυπνων" αυτοκινήτων της Huawei, δήλωσε σε φόρουμ τον Απρίλιο ότι ήταν δύσκολο για τις ευρωπαϊκές, αμερικανικές και ιαπωνικές εταιρείες να επιλέξουν τη Huawei ως κύριο προμηθευτή έξυπνων λύσεων λόγω των αμερικανικών κυρώσεων.
Μέχρι στιγμής πάντως και οι τρεις εταιρείες δεν έχουν απαντήσει επίσημα στα δημοσιεύματα περί επαφών.