Τι δοκιμασίες περνάει κάθε Bugatti Centodieci πριν την παράδοσή της;
Κάθε Bugatti Centodieci πριν φτάσει στα χέρια του εκάστοτε ιδιοκτήτη της, περνάει από μια σειρά σκληρών δοκιμασιών και οδηγείται μέχρι τα 380 km/h.
Είναι δεδομένο ότι μια μάρκα όπως η Bugatti δεν αφήνει τίποτα στην τύχη, θέλοντας να προσφέρει στους πελάτες της που βάζουν το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη ένα αψεγάδιαστο προϊόν. Ευθύνη που ανεβαίνει ένα επίπεδο πιο πάνω όταν πρόκειται για ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής όπως η Centodieci που κοστίζει €8 εκατομμύρια.
Ο δοκιμαστής της μάρκας, Steve Jenny, αποκάλυψε ότι πριν φτάσει στα χέρια του ιδιοκτήτη της, κάθε Centodieci διανύει τουλάχιστον 350 km στα οποία προσπαθούν να προσομοιώσουν κάθε πιθανό σενάριο που μπορεί να βρεθεί το αυτοκίνητο.
Κάθε Centodieci περνάει δοκιμασίες επιτάχυνσης, σλάλομ, μανούβρες έκτακτης ανάγκης και τελικής ταχύτητας, με κάθε μοντέλο να αναπτύσσει την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 380 km/h. Έπειτα, ο Jenny εξετάζει για πιθανές διακυμάνσεις στην απόδοση και τον ήχο του κινητήρα και διαβεβαιώνει ότι η καμπίνα και όλοι οι διακόπτες έχουν τη σωστή συναρμογή.
Όταν το αυτοκίνητο περάσει με επιτυχία τις δοκιμασίες, η Bugatti αλλάζει το φίλτρο του κιβωτίου και τοποθετεί νέους τροχούς με τους όποιους θα φτάσει στα χέρια του ιδιοκτήτη. Όμως το τεστάρισμα δεν σταματάει εκεί, ο Jenny κάθεται πάλι πίσω από το τιμόνι για περίπου 50 km για τους τελευταίους ελέγχους. Ως αποτέλεσμα κάθε Bugatti Centodieci παραδίδεται στον ιδιοκτήτη της με τουλάχιστον 350 km στο οδόμετρο της.
Θυμίζουμε ότι η Bugatti Centodieci παρουσιάστηκε το 2019, με σχεδίαση εμπνευσμένη από τη θρυλική EB110 Supersport. Η Centodieci που κατασκευάστηκε σε μόλις δέκα αντίτυπα, βασίζεται στη Chiron και για την κίνησή της φροντίζει ο γνωστός W16 κινητήρας των 8,0 λίτρων απόδοσης 1.600 PS στις 7.000 rpm.