Tα Tesla κάτω από τη μέση τιμή καινούργιου στις ΗΠΑ
Το βασικό Tesla Model 3 τιμάται 9.000 δολάρια λιγότερο από τον μέσο όρο, ενώ στην τριετία θα κοστίσει στον Αμερικανό καταναλωτή το ίδιο με μια Toyota Corolla!
Το Tesla Model 3 και το Model Y, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις υψηλότερες πωλήσεις παγκοσμίως, κοστίζουν πλέον λιγότερο από τη μέση τιμή πώλησης καινούργιου αυτοκινήτου στις ΗΠΑ.
Το Bloomberg δήλωσε ότι οι συνεχείς μειώσεις τιμών μπορεί να ζημιώνουν την εταιρεία κατά 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση, αλλά απογειώνουν τις πωλήσεις της αφού τελικά τα μοντέλα της κοστίζουν αντίστοιχα (ή και χαμηλότερα) από τα ανταγωνιστικά θερμικά.
Ακόμα και χωρίς τις επιδοτήσεις, τα Tesla είναι πιο φθηνά από τον μέσο όρο των μοντέλων της αμερικανική αγοράς
Το βασικό πισωκίνητο Tesla Model 3 κοστίζει $38.990, $8.700 χαμηλότερα από τη μέση τιμή. Το Model 3 κοστίζει τώρα $6.500 λιγότερο από τη βασική BMW Σειρά 3 και $5.800 λιγότερο από τη φθηνότερη Mercedes-Benz C-Class.
Αυτό πριν συνυπολογιστεί οποιαδήποτε κρατική επιδότηση. Αν τη λάβουμε υπόψη, το δημοσίευμα αναφέρει ότι το κόστος ιδιοκτησίας του Model 3 πέφτει στο ίδιο επίπεδο με μιας Toyota Corolla σε βάθος τριετίας.
Το μέσο ετήσιο κόστος καυσίμου του ιαπωνικού υβριδικού μοντέλου είναι $1.650. Η φθηνότερη Corolla πωλείται $21.900. Χωρίς να εξετάσουμε τις δαπάνες συντήρησης και λοιπά έξοδα, το κόστος ιδιοκτησίας της για τρία χρόνια θα είναι $26.850.
Αν βρίσκεστε στη Νέα Υόρκη, ένα Model 3 θα σας κοστίσει λίγο λιγότερο. Θα εξοικονομήσετε 3.000 δολάρια από τα καύσιμα, θα λάβετε επιπλέον $7.500 κρατικής επιδότησης, μαζί με ένα επιπλέον κίνητρο $2.000 που προσφέρει η Πολιτεία της Νέας Υόρκης. Αθροιστικά, το Model 3 θα σας κοστίσει $26.490 δολάρια για το ίδιο χρονικό διάστημα.
Τα παραπάνω νούμερα ποικίλουν ανάλογα με την πολιτεία, ενώ δε λαμβάνουν καθόλου υπόψη τους την αξία μεταπώλησης, το κόστος της περιοδικής συντήρησης αλλά και της αλλαγής ελαστικών. Είναι όμως ενδεικτικά για το πόσο λίγο κοστίζει πλέον ένα Tesla σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Ωστόσο, οι μειώσεις των τιμών κι οι επενδύσεις στην παραγωγή του Cybertruck έχουν συμπιέσει τα περιθώρια κέρδους της μάρκας – μειώθηκαν από 26% πέρυσι σε 18,1% το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Οι πωλήσεις για το τρίτο 3μηνο του 2023 μειώθηκαν επίσης κατά περίπου 30.000 μονάδες σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, με 435.059 παραδόσεις παγκοσμίως μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου 2023. Άραγε η Tesla σκοπεύει να συνεχίσει την επιθετική τιμολογιακή πολιτική;