Στέλεχος της Volkswagen ύποπτο για βιομηχανική κατασκοπεία
Τα βιομηχανικά απόρρητα που αφορούσαν τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης διέρρευσαν σε μια νεοεμφανισθείσα εταιρεία στην οποία είχε επενδύσει ο φερόμενος «κατάσκοπος».
Ο Ulrich Eichhorn, διευθυντής και πρώην μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen, κατηγορείται ότι αποκάλυψε πληροφορίες για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης που εξέλισσε ο όμιλος.
Με τα απόρρητα στοιχεία να καταλήγουν σε γνώση μιας νέας εταιρείας, στην οποία ο Eichhorn είναι συνεργάτης και μέτοχος.
Η Volkswagen δεν έκανε σχόλιο, επικαλούμενη «λόγους προστασίας δεδομένων και τις υποχρεώσεις περί εμπιστευτικότητας, βάσει της νομοθεσίας για τις συμβάσεις εργασίας»
Τα βιομηχανικά/εμπορικά μυστικά αφορούσαν τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης της Volkswagen. Σύμφωνα με γερμανικά μέσα ενημέρωσης, ο Ulrich Eichhorn, στέλεχος της γερμανικής εταιρείας, βρίσκεται στην πηγή αυτής της φήμης. Εκτός από τον ρόλο του στη Volkswagen, ο Eichhorn είναι επίσης συνεργάτης σε εταιρεία που ονομάζεται Prime Solid. Και πρόκειται σύμφωνα με τις πληροφορίες γι’ αυτήν την εταιρεία που
ήταν η αποδέκτρια των περίφημων μυστικών πληροφοριών για τις μπαταρίες της φίρμας του Wolfsburg.
Η Prime Solid βρίσκεται σε άμεσο ανταγωνισμό με την QuantumScape, θυγατρική της Volkswagen που ειδικεύεται στην εξέλιξη μπαταριών στερεάς κατάστασης. Παρόλο που η θυγατρική εταιρεία της γερμανικής μάρκας αξιολογείται ως πολύ πιο προηγμένη, μια μορφή ανταγωνισμού εξακολουθεί να υφίσταται στα χαρτιά. Οι ερευνητές προσπαθούν τώρα να μάθουν περισσότερα για τον ακριβή ρόλο του Eichhorn. Τον οποίο στο μεταξύ, η Prime Solid αποφάσισε να τον υπερασπιστεί ως κατηγορούμενο.
Από την πλευρά της, η Volkswagen επέλεξε να μην πάρει θέση. Ο όμιλος δήλωσε απλώς ότι δεν θα σχολιάσει περαιτέρω για «λόγους προστασίας δεδομένων και τις υποχρεώσεις περί εμπιστευτικότητας, βάσει της νομοθεσίας για τις συμβάσεις εργασίας». Στο Linkedin, ο Ulrich Eichhorn εξακολουθεί να περιγράφει τον εαυτό του ως «Group Representative Platform Future Mobility and DataSpace Mobility» στη Volkswagen.
Πριν ενταχθεί στη γερμανική εταιρεία, ο Eichhorn είχε εργαστεί επίσης στη Ford και στην Bentley. Το 2017, λίγα χρόνια ύστερα από την άφιξή του στη Volkswagen, είχε ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον του για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης. «Εάν κάποιος κάνει μια σημαντική ανακάλυψη στην κυψέλη στερεού καυσίμου, έχει τη δυνατότητα να κάνει ένα σημαντικό άλμα σε κόστος, χωρητικότητα και μέγεθος», είπε. Έκτοτε, η θυγατρική της Volkswagen έχει παραδώσει αρκετά πρωτότυπα.