Σε ισχύ από 5 Ιουλίου οι δασμοί στα EV που κατασκευάζονται στην Κίνα

Σε ισχύ από 5 Ιουλίου οι δασμοί στα EV που κατασκευάζονται στην Κίνα

Από αύριο, 5 Ιουλίου θα τεθούν σε ισχύ οι προσωρινοί δασμοί της ΕΕ προς τα EV που κατασκευάζονται στην Κίνα και εισάγονται στην Ευρώπη.

Europe vs China

Η ΕΕ, όχι μόνο δεν αλλάζει ρότα, παρά τις εκκλήσεις όλο και περισσότερων δυτικών αυτοκινητοβιομηχανιών, αλλά θέτει από αύριο σε ισχύ τους προσωρινούς δασμούς απέναντι στα EV που κατασκευάζονται στην Κίνα. Με τις MG, BYD και Geely να πληρώνουν το μεγαλύτερο μάρμαρο.

Όπως μαθαίνουμε από το δελτίο Τύπου που εκδόθηκε σήμερα, η ΕΕ επιβεβαίωσε πως θα εφαρμόσει προσωρινούς δασμούς σε τρεις μεγάλους κατασκευαστές EV, τις MG, BYD και Geely. Η έρευνά της θα ολοκληρωθεί στις 2 Νοεμβρίου, ωστόσο τα πρώτα στοιχεία της δείχνουν πως υπάρχουν πράγματι αθέμιτες επιδοτήσεις από το Πεκίνο, οι οποίες προκαλούν πρόβλημα στους δυτικούς κατασκευαστές.

To μόνο σίγουρο είναι πως η Κίνα δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια, ξεκινώντας έρευνες που δεν αφορούν μόνο τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα

China vs Europe

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MG3 Hybrid+, ικανό και θρασύ!

Πιο συγκεκριμένα, πέραν του ήδη ισχύοντος δασμού που φτάνει το 10%, η MG θα επιβαρυνθεί με δασμούς της τάξης του 37,6%, η Geely με 19,9% και η BYD με 17,4%. Όσοι Κινέζοι κατασκευαστές συμμετείχαν στην έρευνα αλλά δεν έχουν συμπεριληφθεί στο δείγμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα υπόκεινται σε δασμό της τάξης του 20,8%, ενώ αντίθετα, όσοι Κινέζοι κατασκευαστές δεν συμμετείχαν καθόλου στην έρευνα θα δουν το ύψος το δασμών τους να φτάνει το 37,6%.

Από τους δασμούς δεν θα γλιτώσουν ούτε οι δυτικοί κατασκευαστές που κατασκευάζουν τα EV τους στην Κίνα και στη συνέχεια διοχετεύονται στην αγορά της Ευρώπης.

MG4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτροκίνηση, μια επένδυση για το μέλλον του πλανήτη

Όπως αναφέρει η Κομισιόν, οι προσωρινοί αυτοί δασμοί είναι αντισταθμιστικοί και θα ξεκινήσουν να εισπράττονται μόνο στην περίπτωση που θα επιβληθούν οριστικά.

Αυτή η εξέλιξη, όπως ήταν φυσικό βρίσκει σφόδρα αντίθετο το Πεκίνο. Η αμφισβήτηση της έρευνας και η προσφυγή στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου μοιάζει δεδομένη. Πέρα όμως από αυτό, η Κίνα έχει ξεκινήσει έρευνες για τις ευρωπαϊκές εισαγωγές, όχι μόνο όσον αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία…

BYD Seal
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube