Ποια αυτοκινητοβιομηχανία έχει τα πρωτεία στις ιντερνετικές αναζητήσεις;
Η ασφαλιστική εταιρεία Veygo έψαξε, βρήκε και δημοσιοποίησε τα γούστα των αυτοκινητόφιλων όπως αυτά προκύπτουν μέσα από την μηχανή αναζήτησης της Google.
Είτε αναζητούμε το επόμενο αυτοκίνητό μας, είτε συλλέγουμε υλικό για όνειρα χαζεύοντας διάφορα σούπερκαρ, είμαστε αρκετοί αυτοί που σπαταλάμε αρκετές ώρες μπροστά στην οθόνη ενός υπολογιστή αναζητώντας το επόμενο τετράτροχό μας. Τι ακριβώς ψάχνουμε όμως;
Την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα έψαξε και βρήκε η ασφαλιστική εταιρεία Veygo, η οποία ανέλυσε τις αναζητήσεις εκατομμυρίων χρηστών στη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης του internet και βρήκε τις δημοφιλέστερες μάρκες σε 171 χώρες.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η δημοφιλέστερη μάρκα σε αναζητήσεις ήταν η Toyota, η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση σε 57 από τις 171 χώρες, με μέσο όρο περίπου 7,8 εκατομμύρια αναζητήσεις ανά μήνα.
Το κοινό της ιαπωνικής φίρμας είναι πραγματικά παγκόσμιο, καθώς οι χρήστες της έδωσαν την πρώτη θέση τόσο σε ανεπτυγμένες χώρες όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Φινλανδία και η Αυστραλία, όσο και σε πιο… λαϊκές όπως οι Φιλιππίνες και οι περίπου μισές χώρες της αφρικανικής Ηπείρου. Από εκεί και πέρα, η BMW βρίσκετε στη δεύτερη θέση της συνολικής κατάταξης, όντας πρώτη σε 25 χώρες και ακολουθεί η Mercedes-Benz που ήταν πρώτη σε 23 χώρες. Η πολυδιαφιμισμένη Tesla από την άλλη πήρε την πρωτιά σε επτά χώρες, μεταξύ των οποίων η Κίνα, η Νορβηγία και η Ολλανδία.
Όσον αφορά την ευρωπαϊκή ήπειρο, οι Ρώσοι ψάχνουν για Hyundai, οι Ιταλοί και οι Ισπανοί για Volkswagen, οι Βρετανοί για Mercedes-Benz και οι Αλβανοί για BMW.
Από μια τέτοια έρευνα βεβαίως δεν θα μπορούσαν να λείπουν ποτέ πράγματα που προκαλούν εντύπωση. Ανάμεσα στα παράξενα λοιπόν είναι και οι λατρεία των γιαπωνέζων για τις BMW, η δημοφιλία της Peugeot στη Μαδαγασκάρη και ότι στη Βενεζουέλα ενδιαφέρονται πολύ για τις Lamborghini!
[Πηγή: Veygo]