«Το πιο γρήγορο στον κόσμο», αλλά με… υποσημείωση!
Στη διαφήμιση του Dodge Challenger Demon, η FCA έβαζε κι ένα αστείο disclaimer!
Στη σύντομη εμπορική καριέρα του, που έληξε πρόσφατα, ο Δαίμονας της Dodge αναμενόμενα έριξε ξύλο σε αγώνες επιτάχυνσης, αλλά έφαγε κιόλας – κυρίως από το ηλεκτρικό Tesla Model S P100D.
Πώς λοιπόν θα μπορούσε η Fiat Chrysler να το διαφημίσει ως «το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου στα 0-100 mph»; Απλό: με μια υποσημείωση, ένα disclaimer ώστε να μην την κυνηγήσουν δικαστικά όσοι ιδιοκτήτες Demon έχαναν σε κόντρες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κόντρα του Δαίμονα με τον ηλεκτρικό εξορκιστή του [video]
Το disclaimer αυτό, λοιπόν, όπως θα δείτε στο παρακάτω tweet, έγραφε: «Εξαιρούνται τα αυτοκίνητα μη μαζικής παραγωγής και τα υβριδικά/ηλεκτρικά». Λέγε με Tesla…
This is rather hilarious. Dodge promoting their Challenger as the fastest 0-100 mph production car in the world but the small letters read "excluding electric vehicles". Even marketers at traditional OEM's don't know anymore what their cars' unique selling points are. #EV pic.twitter.com/Ho3Jb2l7k2
— Plug Me In (@WiebeWkkr) 15 Μαΐου 2018
Ρεζιλίκι; Σίγουρα, αλλά εδώ που τα λέμε το Demon ξεκινούσε κάθε κόντρα έχοντας φάει δύο γκολ από τα αποδυτήρια: Πρώτον, είχε κινητήρα εσωτερικής καύσης και, δεύτερον, είχε την κίνηση σε δύο μόνο τροχούς. Με άλλα λόγια, δεν είχε ροπή από «μηδέν» στροφές, όπως τα ηλεκτρικά, και δεν μπορούσε να περάσει τα 851 άλογά του στο δρόμο τόσο αποδοτικά όσο ένα τετρακίνητο. Και το Tesla είναι ηλεκτρικό και τετρακίνητο…
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο πάντως, το Demon, κάτω από ορισμένες συνθήκες, μπορεί όντως να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο «μαζικής» παραγωγής στον κόσμο. Πρέπει όμως να φοράει τον ειδικό εγκέφαλο για χρήση αγωνιστικής βενζίνης, το ειδικό φίλτρο αέρα χαμηλής αντίστασης, τους στενούς μπροστινούς τροχούς και την τάπα στη θέση του δεξιού καθρέφτη.
Όλα αυτά περιλαμβάνονται στο κιβώτιο Demon Crate που έδινε η Dodge, αλλά μάλλον δεν φτάνουν. Για να είμαστε σίγουροι, πρέπει η κόντρα να γίνει στην ειδικά προετοιμασμένη άσφαλτο ενός drag-strip και στο τιμόνι να είναι ένας εξειδικευμένος οδηγός.
Τότε ναι, μπορεί η Dodge να μη μας λέει φούμαρα…
[Πηγή: Plug Me In / Twitter μέσω InsideEVs]