Φουλ... ηλεκτρική επίθεση από την Porsche
Εκτός από την Taycan σχεδιάζει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV και τις ηλεκτρικές Boxster και Cayman.
Η Porsche μπαίνει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και μάλιστα πολύ δυναμικά.
Παράλληλα με την αμιγώς ηλεκτρική Taycan που θα μπει στην αγορά το 2019, η Porsche σχεδιάζει μια πληθώρα μοντέλων με μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2022.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, ο Lutz Meschke, είναι βέβαιη η κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV το αργότερο έως το 2022, παράλληλα με τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των 718 Boxster και Cayman, καθώς και μιας roadster έκδοση της Taycan, ως απάντηση στο Tesla Roadster.
Ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, ο Matthias Müller - που ήταν προηγουμένως επικεφαλής της Porsche - δεσμεύτηκε κάθε ένα από τα brands να έχει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση κάθε μοντέλου μέχρι το 2023 και η Porsche δεν αποτέλεσε εξαίρεση.
Ο Meschke αναφέρθηκε στο ηλεκτροκίνητο SUV κατονομάζοντάς το σαν ένα «μεγάλο SUV», αναφορά που φωτογραφίζει ένα αυτοκίνητο σε μέγεθος Cayenne. Ωστόσο η Cayenne που κυκλοφορεί είναι μόλις ενός έτους και δεν πρόκειται να αντικατασταθεί μέχρι το 2024 ΄η το 2025. Η ουσία είναι πως αναζητείται πυρετωδώς ένας αντίπαλος για το Tesla Model X.
Για μπει ένα ηλεκτρικό SUV στην αγορά ταχύτερα, η Porsche είναι πιθανό να επικεντρωθεί στην αντικατάσταση του μεσαίου Macan - που μοιράζεται αυτήν την πλατφόρμα με το Q5 του Audi - καθώς ούτως ή άλλως επρόκειτο να αντικατασταθεί γύρω στο 2021. Ωστόσο, υπάρχουν τουλάχιστον τρεις ακόμη δυνατότητες: Να φτιάξει μια παραλλαγή του νέου E-tron SUV της Audi, να δώσει στην αγορά μια ανασχεδιασμένη Cayenne, ή να φτιάξει από το λευκό χαρτί ένα νέο μοντέλο.
Να θυμίσουμε πως η Porsche ανακοίνωσε ότι θα μειώσει σταδιακά έως ότου καταργήσει ολοσχερώς τους κινητήρες ντίζελ που εφοδιάζουν τα μοντέλα της. Αυτό θα επηρεάσει ιδιαίτερα τη Macan, ένα από τα bestselling οχήματα της, ειδικά στις εκδόσεις με πετρελαιοκινητήρα.